کار با کارگردانان جوان را دوست دارم / سینما نیازمند نسل جدید

بازیگر فیلم شهرک گفت: در طول فعالیت هنری‌ام بیشتر کارهایم را با کارگردانان جوان انجام داده‌ام و همیشه برای آنها ارزش و احترام خاص ‌تری قائل هستم.

شاهرخ فروتنیان بازیگر فیلم شهرک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نقشش در فیلم شهرک گفت: نقش من در فیلم شهرک بسیار کوتاه بود و تنها صرف اینکه فیلمنامه را دوست داشتم آن را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید:

لزومی ندارد فیلمی ساخت که مخاطب عام داشته باشد / شهرک فیلم ساده‌ای نیست

وی در مورد کار با حضرتی کارگردان فیلم نیز اظهار کرد: ما قبل از فیلم با یکدیگر گفت‌وگو داشتیم و سعی شد تا از ان طریق به نقشم نزدیک‌تر شوم و در مورد تازه کار بودن او نیز باید بگویم که در طول فعالیت هنری‌ام مخصوصا در طی ۱۰ سال اخیر بیشتر کارهایم را با کارگردانان جوان انجام داده‌ام و همیشه برای آنها ارزش و احترام خاص‌تری قائل هستم، البته این بدان معنا نیست که برای قدیمی‌ترها ارزش قائل نیستم ولی فکر می‌کنم حالا وقت آن است که نسل جدیدی روی کار بیاید و حرف تازه‌ای بزند که همین اتفاق نیز در حال رخ دادن است.

فروتنیان در مورد اینکه فکر می‌کنید با توجه به خاص بورن موضوع فیلم مخاطب تا چه اندازه با آن ارتباط برقرار کن، گفت: من خودم از دیدن فیلم آن قدر ذوق زده شدم و امیدوارم مخلطبان نیز آن را دوست داشته باشند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فیلم شهرک دومین فیلم بلند علی حضرتی است که در ژانر خانوادگی اجتماعی تولید شده و یکی از ۲۲ فیلم نامزد در چهلمین جشنواره فیلم فجر است. خلاصه داستان فیلم شهرک از این قرار است که نوید فلاکتی جوانی علاقه‌مند به بازیگری است که در یک تست بازیگری برای بازی در فیلمی بزرگ با کارگردانی مطرح، پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =