هواشناسی ایران / بارش باران و برف در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور

امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق بارش باران، برف و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز شنبه در مناطقی از غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق بارش باران و برف و وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. در مناطق جنوبی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

یکشنبه، گستره بارش در جنوب شرق و شرق کشور در استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، برخی نقاط یزد و خراسان جنوبی است. در ضمن با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در سواحل شمالی و برخی نقاط اردبیل، نیز بارش رخ می‌دهد.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه گذر متناوب امواج از نوار شمالی کشور سبب می‌شود که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در غرب سواحل دریای خزر، شرق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، برف و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و وزش باد رخ دهد.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شرقی و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شنبه نیمه غربی خلیج فارس و تنگه هرمز، مواج است. دریای خزر نیز یکشنبه و دوشنبه مواج است.

کد خبر: 1129446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =