نقاش‌زاده: خاطیان لو رفتن برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر معرفی می‌شوند

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: سازمان سینمایی علت لو رفتن فهرست نامزدها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فجر امسال را پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: حراست سازمان سینمایی را موظف کردیم علت لو رفتن لیست نامزدها و برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر امسال را پیگیری و مشخص کند.

به گفته او، اسامی افراد خاطی پس از حصول اطمینان منتشر  می شود. شب گذشته، پیش از آغاز اعطای جوایز جشنواره، فهرستی از برندگان منتشر شد و نشان داد که اسامی برگزیدگان لو رفته است.

همچنین، ساعتی بعد از پایان اختتامیه، بخش‌هایی از فیلم سینمایی «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشیدر فضای مجازی منتشر شد. نسخه ای که مشخص بود با دوربین موبایل از روی پردا نمایش ضبط شده است.

نقاش زاده در این باره گفت: این فیلم حداقل در ۶۰ سالن سینمای پاتیخت نمایش داده شده؛ در سینما سیستم نظارتی هست، اما همیشه راهی هست که فردی شروع به فیلمبرداری کند!

او تصریح کرد قطعاً سینماهای خاطی را به چالش می‌کشیم؛  سینماها اگر سازوکار را رعایت نمی‌کنند ما مقصر نیستیم و قطعا سازمان سینمایی به این قضیه ورود می‌کند.

پیش از آغاز جشنواره هم، درست در زمانی که هیئت انتاب آثار در حال ارزیابی فیلم ها بودند، برخی کارگردانان و تهیه کنندگان ادعا کردند که فیلمشان بجز هیئت انتخاب برای افراد دیگری هم نمایش داده شده است؛ من جمله برخی منتقدین.

دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در این باره اما می گوید، با اطمینان کامل ثابت می‌کنیم هر فیلمی خارج از جشنواره تماشا شده باشد، به هیچ وجه قصور از ستاد اجرایی جشنواره فجر نبوده است؛ طی پیگیری‌ها مشخص شد برخی‌ فیلم‌ها را در لابراتوارها دیده‌اند.

گفتنی است؛ هنز میزان بوجه مصرف شده برای جشنواره فیلم فجر امسال اعلام نشده است و نقاش زاده گفته در اولین فرصت پس از برآورد کل هزینه ها، این آمار به صورت رسمی منتشر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =