دانشگاه آزاد اسلامی الگویی برای ترویج ورزش‌های همگانی

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: امیدوارم بیش از پیش در این دولت به ورزش زیستی بها داده شود و دانشگاه آزاد اسلامی با اقدامات بیش از پیش در حوزه ورزش الگویی برای ترویج ورزش های همگانی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اختتامیه نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باحضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، محمد مهدی طهرانچی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی، روسای فدراسیون های ورزشی و هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی امروز ۲۳ بهمن برگزار شد.

در ابتدای این برنامه افشین مولایی، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: برای تحلیل های علمی نیازمند آمار هستیم و یکی اهداف ورزش تامین سلامتی جامعه است اما بر اساس آمار ورزش همگانی نیازمند اقدامات بیش از پیش است.

وی افزود: در قانون اساسی زمینه ایجاد ورزش رایگان ذکر شده است این مقوله یک تکلیف برای دولت‌ها است.

مولایی ادامه داد: بر اساس آمار وضعیت ورزش مردم کشور پایش شده است و بر این اسال در سال۹۹ آمار ورزش ۴۶درصد شده است این در حالی است که ۵۶درصد مردم ما در سال۹۶کم تحرک بودندو بهدلیل کرونا بر شدت بی تحرکی افزوده شده است.

به گفته رئیس فدراسیون ورزش های همگانی هیچ کسی بر جایگاه ورزش های قهرمانی منکر نیست اما در هر کاری باید میانه آن را مورد توجه قرار داد.در اعتلاف ملی برای کاهش بی تحرکی دانشگاه آزاد اسلامی وارد کار شد.

وی افزود: امیدوارم بیش از پیش در دولت آیت الله رییسی به ورزش زیستی بها داده شود و دانشگاه آزاد اسلامی با اقدامات بیش از پیش در حوزه ورزش الگویی برای ترویج ورزش های همگانی باشد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1129512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =