دروس تربیت بدنی باید برای جامعه دانشگاهی مهم باشد

وزیر ورزش و جوانان خواستار غنای کلاسهای تربیت بدنی 1 و 2 و دروس تخصصی دانشجویان رشته های ورزشی شد و افزود: این موضوع می تواند علاقه دانشجویان را به ورزش افزایش دهد. دروس تربیت بدنی همچون سایر دروس باید برای جامعه و دانشجویان با اهمیت باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه نخستین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سالن همایش کتابخانه زنده یاد دکتر حبیبی برگزار شد.

سجادی در این مراسم با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری نخستین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی گفت: برگزاری این لیگ کار ارزشمندی است که باید همچنان تداوم داشته باشد. دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با برنامه های متنوع ورزشی ویژه دانشجویان آنان را به ورزش و فعالیت های بدنی تشویق کند.

وی خواستار غنای کلاسهای تربیت بدنی 1 و 2 و دروس تخصصی دانشجویان رشته های ورزشی شد و افزود: این موضوع می تواند علاقه دانشجویان را به ورزش افزایش دهد. دروس تربیت بدنی همچون سایر دروس باید برای جامعه و دانشجویان با اهمیت باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید براینکه برگزاری لیگ های غیرحضوری ورزش همگانی باید به سایر ارگانها و سازمانهای کشور نیز تسری پیدا کند، اظهار کرد: باید قدردان اقدام بسیار ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه باشیم. امیدواریم بتوانیم در ورزش نیز همچون پزشکی، هسته ای، هوا فضا و ... به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنیم و به رشد و بالندگی برسیم. همچنین باید از ورزشکاران در حوزه های مختلف تجلیل کنیم.

 سجادی با اشاره به آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و سایر ارگانها در توسعه ورزش همگانی، خاطرنشان کرد: با یافته های علمی و پژوهشهای دانشگاهی در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور می توانیم علم و عمل را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وی به اپیدمی کرونا در جهان اشاره کرد و گفت: گسترش این بیماری بسیاری از فعالیت ها را در کشورها متوقف کرد، اما به تدریج جوامع آگاه تر به روال عادی و طبیعی زندگی برگشتند. ما نیز باید مصمم تر و با اراده تر از گذشته در ورزش، سلامتی و سایر حوزه ها به مسیر خود ادامه دهیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1129547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =