بازی ایران و لبنان خارج از تهران برگزار می‌شود

مجتبی خورشیدی گفت: با توجه به تاکید رییس فدراسیون در خصوص توسعه فوتبال در استان‌ها این تمایل وجود دارد بازی برابر لبنان در یکی از شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز که استانداردهای لازم فیفا را برای برگزاری این دیدار داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، مجتبی خورشیدی درباره برگزاری جلسه‌ای با شهاب الدین عزیزی خادم گفت: نشست خوبی امروز با شهاب الدین عزیزی خادم برگزار کردیم و مواردی که درباره دو بازی آینده تیم ملی برابر کره جنوبی و لبنان وجود دارد را مطرح کردیم.

او اضافه کرد: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پرواز تیم ملی از ایران باید در شهر اینچئون فرود بیاید و محل برگزاری بازی احتمالا شهر سئول خواهد بود. البته با تمام فشارها و ایمیل‌هایی که زدیم هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت قطعی محل برگزاری این دیدار را به ما اعلام نکرده و منتظر جواب نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم را در خصوص اعزام تیم ملی انجام دادیم و مکاتباتی نیز در همین زمینه با معاون اول رییس جمهوری انجام دادیم تا بتوانیم ۲۸ اسفندماه سال جاری با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد اینچئون ترک کنیم. هم‌چنین برای حضور لژیونرها نیز سعی داریم پرواز آن‌ها را از محل اقامت‌شان رزرو کنیم و پس از بازی برابر کره جنوبی ۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ایران بازخواهیم گشت.

سرپرست تیم ملی درباره آخرین بازی تیم ملی برابر لبنان گفت: با توجه به تاکید رییس فدراسیون در خصوص توسعه فوتبال در استان‌ها این تمایل وجود دارد بازی برابر لبنان در یکی از شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز که استانداردهای لازم فیفا را برای برگزاری این دیدار داشته باشند، انجام شود و اگر این اتفاق رخ بدهد، به نظرم می‌تواند رویداد خوب و خوشایندی برای فوتبال ایران باشد. تیم ملی فوتبال تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا این دو بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد و هم‌چنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

انتهای پیام

کد خبر: 1129726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =