ترین های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند

با پایان مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، ترین‌های هر بخش مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با انجام هشت دیدار پیگیری شد که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بیست و یکم موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.

نتایج بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر

پدیده مشهد یک - مس رفسنجان سه

سپاهان اصفهان چهار - نفت مسجد سلیمان یک

صنعت نفت آبادان یک - تراکتور تبریز صفر

پیکان تهران یک - هوادار تهران ۲

گل‌گهرسیرجان ۲ - فجر سپاسی شیراز صفر

فولاد خوزستان یک - آلومینیوم اراک صفر

نساجی مازندران یک - پرسپولیس تهران سه

استقلال تهران یک - ذوب آهن اصفهان صفر 

تیم هفته: سپاهان اصفهان

سپاهان اصفهان پس از شکست هفته گذشته مقابل مس رفسنجان نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار با نفت مسجد سلیمان داشت و به همین دلیل بازیکنان سپاهان بازی را کاملا تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۸ بر اثر اشتباه مسلم مجدمی نخستین گل سپاهان به ثمر رسید. در دقیقه ۲۲ بازی داور مجدمی را به دلیل خطا روی نورافکن با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد تا کار سپاهان در این دیدار آسان‌تر شود. در نیمه دوم نیز شهربار مغانلو، سجاد شهباز زاده و رضا میرزایی در دقایق ۵۳، ۶۷ و ۸۰ سه بار دیگر دروازه نفتی‌ها را باز کردند. در دقیقه ۸۸ محمد مشایخ روی اشتباه رشید مظاهری، دروازه سپاهان را باز کرد تا بازی با نتیجه چهار بر یک به سود سپاهان به پایان برسد.

مربی هفته: علیرضا منصوریان

منصوریان در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالی نفتی‌ها نتوانست بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و به همین خاطر در ابتدای فصل نتایج خوبی را با این تیم کسب نکرد، اما در ادامه فصل صنعت نفت رفته رفته به بازی‌ها برگشت. نفتی‌ها این هفته با تک گل طالب ریکانی تراکتور را شکست دادند تا به چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند.  در حال حاضر این تیم  با ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

بازیکن هفته: وحید امیری

وحید امیری در دیدار با نساجی مازندران باز هم نقش مهمی در پیروزی پرسپولیس ایفا کرد. او در این دیدار در دقیقه ۳ بازی توپ را از جناح راست روی دروازه نساجی ارسال کرد و کمال کامیابی نیا موفق شد، با ضربه سر دروازه را باز کند. امیری در دقیقه ۹ بازی با حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست دروازه نساجی را باز کند تا نقش مهمی در پیروزی سه بر یک تیمش ایفا کند.

بازی هفته: نساجی مازندران - پرسپولیس تهران

نساجی مازندران در حالی در هفته هفدهم میزبان پرسپولیس بود که به دلیل تعمیرات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و کیفیت بد چمن ورزشگاه شهدای ساری مجبور شد در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان پرسپولیسی‌ ها باشد. پرسپولیس این بازی را تهاجمی شروع کرد و در دقایق ۳ و ۹ به گل رسید، اما نساجی که در این بازی نیز چیزی برای از دست دادن نداشت، روی دروازه پرسپولیس حملاتی را ترتیب داد و در دقیقه ۱۵ توسط کریم اسلامی به گل رسید. ۲ تیم در ادامه بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما  بازیکنان ۲ تیم دقت کافی را در زدن ضربات آخر نداشتند و در حالی که نساجی به دنبال تساوی بازی بود، حامد پاکدل موفق شد روی اشتباه دروازه بان و خط دفاعی نساجی در دقیقه ۱+۹۰ دروازه نساجی را باز کند تا پرسپولیس با نتیجه سه بر یک در این بازی پیروز شود.

اتفاق هفته: تاخیر در برگزاری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران به دلیل حضور هواداران در ورزشگاه

در حالی که قرار بود بازی تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، اما حدود ۱۰۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ اعلام کردند تا زمانی که این هواداران از ورزشگاه خارج نشوند اجازه برگزاری بازی را نخواهند داد و در نهایت با دخالت نیروی انتظامی هواداران از ورزشگاه خارج شدند و بازی از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه آغاز شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =