هواشناسی ایران / وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور

امروز در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک خواهیم داشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش و کاهش نسبی دما و همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان و هرمزگان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش بار رخ می دهد. در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف است.

امروز در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک خواهیم داشت. تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم هستند.

از سه‌شنبه تا پنجشنبه گذر امواج از نوار شمالی کشور سبب بارش متناوب برف در ارتفاعات البرز می‌شود.

روز سه‌شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان بارش باران و برف و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و همچنین در استان‌های همدان، مرکزی و قم بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه گستره بارش به شرق گیلان، مازندران، غرب گلستان و استان‌های البرز، تهران، مرکزی و قم محدود می‌شود. در شرق و جنوب شرق وزش باد و در ارتفاعات منطقه نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه جوی پایدار و آرام در کل کشور حاکم می‌شود. شنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت اصفهان، اراک، تهران، کرج و تبریز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =