نبود قصه مشکل اصلی سریال‌های تلویزیونی / دستمزدها راضی‌کننده نیست

بازیگر سریال خسوف گفت: پیشنهاداتی که از تلویزیون دارم چندان خوب به نظر نمی‌رسند به طوری که یا قصه خوبی ندارند و یا اینکه دستمزدهایی که پیشنهاد می‌کنند بسیار پایین است.

شمسی فضل‌اللهی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر بر سر کار "من و عالیجناب فردوسی" هستم که برنامه‌ای مختص به اینستاگرام است و در رادیو نیز برنامه "فرهنگ مردم" را اجرا می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما باید تغییر تکنیک دهد / سیاست فرهنگی عامل ضعف عملکرد تلویزیون

فضل‌اللهی درباره کم کاری‌اش در تلویزیون گفت: متاسفانه پیشنهاداتی که از تلویزیون دارم چندان خوب به نظر نمی‌رسند به طوری که یا قصه خوبی ندارند و یا اینکه دستمزدهایی که پیشنهاد می‌کنند بسیار پایین است و امیدوارم که حتما صدا و سیما فکری به حال این موضوع کند؛ البته مسئولین عنوان می‌کنند که امکانات تلویزیون کاهش یافته و اعتراض آنان بر سر این مسئله است که امکانات مالی که در اختیار داریم، کافی نیست.

بازیگر سریال خسوف افزود: موضوع دیگری که در این بین وجود دارد و اشاره به آن خالی از لطف نیست این است که عوامل سعی بر رعایت خطوطی دارند که جلوی خلاقیت هنرمندان را می‌گیرد و من دوست دارم اوضاع بهتر از این باشد تا بتوانم کار کنم.

شمسی فضل‌الهی

فضل‌اللهی درباره حمایت مسئولین از پیشکسوتان گفت: موسسه پیشکسوتان گاهی از همه هنرمندان پیشکسوت یاد می‌کند، اما خب باید به این موضوع هم اشاره کرد که بسیاری از هنرمندان، بازنشسته سازمان نیستند لذا حقوقی هم ندارند و همین باعث می‌شود که با مشکلات عدیده‌ای روبرو باشند.

بازیگر سریال گیسو در مورد تغییر مدیریت صدا و سیما نیز عنوان کرد: قضاوت در مورد مدیریت جدید سازمان صدا و سیما هنوز زود است، البته من فکر می‌کنم که هم آقای جبلی و هم سایر مدیران مایلند کارهایی انجام دهند، اما از امکانات کافی برخوردار نیستند چرا که بودجه صدا و سیما کفاف نمی‌دهد.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، شمسی فضل اللهی بازیگر، گوینده رادیو و دوبلور در ۱۰ آذر ۱۳۲۰ در محله سنگلج تهران به دنیا آمده و پدرش نظامی و مادرش کارمند اداره پست بود. وی دارای مدرک دیپلم ادبی می باشد.

فضل‌اللهی فعالیت هنری خود را قبل از انقلاب، در ۱۶ سالگی در هنرستان تئاتر آناهیتا شروع کرده و اولین نقش خود را در سال ۱۳۳۶ در نمایش دختر ایرانی بازی کرد. با فیلم سینمایی آسمون جل در سال۱۳۳۸ وارد سینما شد. وی در قبل از انقلاب شش فیلم سینمایی بازی کرد، اما بیشترین فعالیتش در گویندگی رادیو بود. وی سال‌هاست در برنامه فرهنگ مردم گویندگی می‌کند. و مدت زیادی با رادیو نمایش همکاری داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =