سرانجام بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران چه شد؟

سخنگوی شهرداری تهران درباره سرانجام بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران گفت: امروز بررسی بودجه در صحن شورا در سه شیفت کاری انجام گرفت و دقایقی پیش این موضوع به پایان رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره سرانجام بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران اظهار داشت: امروز بررسی بودجه در صحن شورا در سه شیفت کاری انجام گرفت و دقایقی پیش این موضوع به پایان رسید.

 وی افزود: بررسی بودجه امروز از جهات مختلف رکورد زد یکی اینکه در سه شیفت کاری موضوعات مختلف مانند کلیات، منابع، مصارف و تبصره ها مورد بررسی قرار گرفت و به نتیجه رسید.

سخنگوی شهرداری تهران ضمن تشکر از مهدی چمران و پرویز سروری رئیس شورای شهر و نایب رئیس شورای شهر تهران و دیگر اعضای شورا گفت: جزئیات بودجه ۱۴۰۱ در فضای کاملا دوستانه، صمیمی و با دقت و جدیت اعضای شورا انجام گرفت.

محمدخانی گفت: همچنین محمد آخوندی رئیس کمیسیون بودجه و دیگر اعضای این کمسیون اقدامات ویژه‌ای طی روزهای اخیر برای به نتیجه رسیدن بودجه ۱۴۰۱ انجام دادند که جای تشکر دارد.

وی گفت: همچنین برخی از اعضای شورا که سابقه طولانی در حوزه فعالیت در شورای شهر داشتند بیان کردند که در تاریخ شورا این موضوع بی سابقه بوده که شهردار در سه شیفت کاری  در شورای شهر در یک روز حضور داشته باشد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سقف بودجه شهرداری تهران ۵۰ هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون بسته شده بود، گفت: اولویت بودجه شهرداری بر روی موضوعات حمل و نقل و سپس مسائل عمرانی و خدمات شهری است. همچنین رویکرد عدالت محوری و کاهش شکاف بین مناطق بالا و پایین تهران و مباحث حقوقی پرسنل از دیگر موضوعات مورد توجه در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1129858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =