آزادسازی «مأرب» سند اخراج آمریکایی‌ از یمن

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن با تاکید بر ادامه نبرد برای پاکسازی کامل این کشور از لوث متجاوزان و مزدوران، آزادسازی استان «مأرب»» را سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن و پایان جنگ و تجاوزی این کشور و مزدورانش توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «نصرالدین عامر» مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن با تاکید بر عزم ارتش و کمیته‌های مردمی برای آزادسازی وجب وجب مناطق اشغال شده یمن تاکید کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌بینند که نبرد «مأرب» به معنای پایان دادن به تجاوزات و ضربه زدن به آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن در این جنگ است و ما تلاش می‌کنیم که از طریق این نبرد به حضور آمریکایی‌ها و همچنین تجاوزاتشان علیه سرزمین خود پایان دهیم.

عامر خاطر نشان کرد نبرد مأرب، نبردی سرنوشت ساز برای ماست تا همه سرزمین‌های خود را آزاد کنیم و این بخشی از استراتژی همه جانبه ما برای آزادسازی همه مناطق کشور و تعهدی اخلاقی و حقوقی و بر مبنای قانون اساسی به شمار می‌رود.

وی افزود ما به نوبه خود به این نبرد (آزادسازی مأرب ) ادامه می‌دهیم و ممکن است این امر گاهی به تعویق بیفتد؛ اما آزادسازی مأرب یک مسئله سرنوشت‌ساز است و این منطقه آزاد می‌شود.هر وجب از خاکی که پیش از این اشغال شده بود آزاد خواهد شد و این یک تعهد دینی و اخلاقی و حقوقی و طبق قانون اساسی بوده و هرگز از آن عقب نمی‌نشینیم.

عامر تصریح کرد : تا زمانی که تجاوزات دشمن ادامه داشته باشد حملات ما نیز ادامه خواهد داشت. برخی معادلات نظامی ایجاد شده توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وجود دارد که این معادلات در راستای ضربات معین و در یک جهت معین و در یک زمان مشخص و دقیق و بررسی شده تقویت می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن گفت : این ضربات با تحولات میدانی هماهنگ بوده و اثربخشی خود را در عرصه سیاسی و نظامی به اثبات رسانده و تا زمان رسیدن به صلح ادامه خواهد داشت. ما در جبهه‌های مختلف می‌جنگیم تا صلح را برای ملت خود به ارمغان آورده و محاصره تحمیل شده علیه کشورمان را برداریم. ضربات ما تا زمان رسیدن به این اهداف تعیین شده و مورد نظر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما از زاویه مثبت به مواضعی که در سطح بین المللی درباره ضربه ما به امارات اتخاذ می‌شود، آن نگاه می‌کنیم؛ هر چند که این مواضع ظالمانه و مغرضانه و ناعادلانه و جانبداری از دشمنان جنایتکار و قاتل است، اما این مسئله کمک کرد که آرمان یمن در همه جهان مطرح و به مسئله اول در جهان تبدیل شود و این یک مورد مثبت است.

عامر درباره همسویی آشکار رژیم صهیونیستی با متجاوزان سعودی اماراتی و مشارکت آن در جنگ  علیه یمن گفت: درباره حضور رژیم صهیونیستی در منطقه نیز باید بگویم که امارات قبل از آغاز تجاوزات علیه ما و همچنین در خلال این تجاوزات، با دشمن صهیونیستی ارتباط برقرار کرده بود و این امر به آخرین عملیات ما در امارات مربوط نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت حضور اسرائیل کاری از پیش نمی‌برد. اسرائیل حتی قادر به محافظت از خودش نیست و امروز از ترس‌ و نگرانی واقعی خود صحبت می‌کند و می‌ترسد که ضرباتی از مناطق مختلف به آن وارد شود. این رژیم در تلاش برای کاهش این وحشت و یا اینکه برای مقابله با آنها کار می‌کند.

عامر تاکید کرد: اسرائیل اساسا در منطقه در موضع قدرت قرار ندارد تا بیاید و از امارات دفاع کند. منظورم این است که هم امارات و هم اسرائیل شکست خورده هستند و در اینجا یک شکست خورده از شکست خورده دیگر کمک می‌گیرد. همه آنها امروز از قدرت و تحرکات و تاثیر ملت‌های منطقه می‌ترسند و نابودی اسرائیل را نزدیک‌تر از آنچه ما تصور می‌کنیم، می‌دانند.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1129931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =