اکبری: استقلال باید بهتر از گذشته بازی کند/ مجیدی بی دلیل خود را وارد حاشیه نکند

هافبک پیشین استقلال گفت: کادر فنی استقلال باید تلاش کند هر چه زودتر تیم از این شرایط بیرون بیاید. آبی‌ها باید بهتر از گذشته بازی کنند، به نیم فصل دوم لیگ رسیده ایم و بهانه‌ای برای ناهماهنگی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یدالله اکبری درباره پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ذوب آهن گفت: آبی‌ها در روزی که خوب نبودند توانستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند. روند استقلال در چند بازی گذشته نسبت به قبل از تعطیلات لیگ خوب نبوده و تیم شرایط گذشته را ندارد اما همین که سه امتیاز را کسب می‌کند برای هواداران و کادر فنی رضایت بخش است. البته استقلال هماهنگی کامل را ندارد و باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شده تا بتواند به جای بردهای اقتصادی پیروزی‌های پرگل را کسب کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال برابر پیکان خوش شانس بود که توانست به مرحله بعد جام حذفی صعود کند. دو دروازه بان استقلال در دو، سه بازی گذشته که آبی‌ها شرایط خوبی نداشتند به داد کادر فنی رسیدند. رضایی برابر پیکان و حسینی برابر ذوب آهن نمایش فوق العاده ای داشتند و به طور حتم اگر آمادگی این دو دروازه بان نبود استقلال از گردونه جام حذفی کنار رفته و مقابل ذوب آهن هم سه امتیاز را به دست نمی‌آورد.

اکبری تاکید کرد: کادر فنی استقلال باید تلاش کند هر چه زودتر تیم از این شرایط بیرون بیاید. آبی‌ها باید بهتر از گذشته بازی کنند، به نیم فصل دوم لیگ رسیده ایم و بهانه‌ای برای ناهماهنگی وجود ندارد. مجیدی در دوران بازیگری یک بازیکن کاملاً حرفه ای بود او می‌تواند دوباره استقلال را به شرایط ایده آل بازگرداند تا هواداران نگران تیم شأن نباشند. در حال حاضر آبی‌ها صدرنشین لیگ هستند و می‌توانند با ارائه بازی‌های خوب این روند را ادامه داده و در پایان فصل به قهرمانی دست یابند.

هافبک پیشین استقلال درباره دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: استقلال یک بازی فوق العاده سخت را مقابل تیمی خواهد داشت که این روزها جایگاهش در جدول همانند گذشته نیست. تراکتور روزهای بدی را سپری می‌کند و مانند سال‌های قبل آن اقتدار و ابهت را ندارد اما مطمئنم بازیکنان تراکتور نمی‌خواهند در خانه و مقابل استقلال بازنده باشند. بازیکنان جوانی که انگیزه‌های زیادی دارند که می‌توانند برای استقلال مشکل ساز شوند. مجیدی هم به طور حتم به این موضوع آگاه است. او تا روز پنجشنبه فرصت دارد با تمرینات شاداب باعث شود تا تیم با روحیه ای خوب به تبریز رفته تا این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله امتیازی خود با رقیب همیشگی اش یعنی پرسپولیس را حفظ کند.

اکبری در مورد عملکرد صالح حردانی و آمانوف هم گفت: صالح در مقابل ذوب آهن نمایش خوبی داشت اگرچه هنوز به هماهنگی لازم با سایر بازیکنان نرسیده اما نشان داد می‌تواند روزهای موفقی را در استقلال داشته باشد در مورد آمانوف هم اگرچه او دقایق کمی بازی کرد اما نشان داد فوتبال را به خوبی می فهمد و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

هافبک پیشین استقلال در پایان و در خصوص بیانیه‌هایی که دو باشگاه استقلال و ذوب آهن بعد از صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری صادر کردند، گفت: رفتار خوبی دو باشگاه انجام نمی‌دهند، مجیدی نباید بی دلیل خود را وارد حاشیه‌ کند. این حواشی باعث خواهد شد تا او تمرکزش را از دست بدهد، مربیان لیگ برتری برای بازیکنان الگو هستند بنابراین باید به گونه‌ای رفتار کنند که باعث نشوند تیم‌هایشان دچار حاشیه شده و به یک جنگ غیرمنطقی بپردازند. مجیدی باید صبور باشد و تنها به این فکر کند که با پیروزی برابر حریفان می‌تواند بعد از چندین سال قهرمانی را به هواداران استقلال هدیه کند.

انتهای پیام/ 

منبع: مهر

کد خبر: 1130034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =