هنرمندان پیشکسوت در چنبره مشکلات / مسئولان رسیدگی نمی‌کنند

بازیگر فیلم خداحافظ سینما گفت: کارهای زیادی به من پیشنهاد می‌شود اما این روزها حال و روز خوشی ندارم و نمی‌توانم آنها را قبول کنم.

بهزاد رحیم خانی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود گفت: این روزها در حال بازی در سریالی به نام آخرین شب هستم که ویژه ایام محرم است و یک کار دیگر به نام خرچنگ را آماده پخش دارم که اخیرا فیلمبرداری آن پایان یافته است.

بازیگر فیلم خداحافظ سینما ادامه داد: کارهای زیادی به من پیشنهاد می‌شود اما این روزها حال و روز خوشی ندارم و نمی‌توانم آنها را قبول کنم.

رحیم خانی با اشاره به اینکه مسئولان رسیدگی کافی به اوضاع پیشکسوتان ندارند، گفت: من نمی‌توانم بگویم کدام مدیر بد و کدام مدیر خوب است من هم یکی از انسان‌های این اجتماع هستم و از مشکلات به دور نیستم.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، بهزاد رحیم خانی متولد 1322 در تهران، بازیگر است، دارای مدرک فوق دیپلم است. علاوه بر بازیگر در رادیو دوبلور و گویندگی کرده است و کارمند وزارت نیرو نیز بود، تنها یک فرزند دارد و حالا پیشکسوتان بازیگری می باشد.

وی فعالیت های هنری و تئاتری را از دبستان و مدرسه شروع کرد ولی بصورت حرفه ای از 16 سالگی روی صحنه رفت و بعد با صدای گیرای که داشت به استخدام رادیو درآمد. او در سال 1352 با فیلم سینمایی مغربی وارد سینما شد و همزمان با کارهای تئاتری با سریال هشدارهای پلیس در سال 67 از شبکه یک وارد قاب تلویزیون شد.

بهزاد رحیم خانی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون نصف مال من، نصف مال تو، پشت دیوار شب، خداحافظ سینما، مردی روی ماه، شیرین و فرهاد، جوانی و... نقش آفرینی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =