ماجرای حذف عکس حاشیه ساز مهناز افشار

همزمان با روز پدر مهناز افشار عکسی از خود و همسر سابقش را منتشر کرد که که با حاشیه هایی همراه شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با روز پدر مهناز افشار عکسی از خود و همسر سابقش را منتشر کرد که که با حاشیه هایی همراه شد.

به دنبال واکنش‌های بسیار نسبت به انتشار عکس دونفره‌ی مهناز افشار و یاسین رامین این بازیگر ضمن حذف آن عکس نوشت:

«اگر از ترکستان تا به شام کسی را قدم در سنگ آید، زیانِ آن مراست

و اگر اندوهی در دلی است، آن دل از آنِ من است»

چند روز قبل به مناسبت روز مرد و پدر، عکسی رو منتشر کردم که فکر میکردم تصویری سرشار از احترام به خانواده، روابط انسانی و محبت باشه.

در کنار انبوهی از مهر و محبت شما، ناباورانه شاهد تهییج انواع تحلیل های گوناگون مذهبی، سیاسی و اقتصادی هم شدم و قلبم شکست.

به احترام همه آن مردم عزیزی که احساساتشون برای من یک دنیا ارزش داره، عکس رو حذف میکنم و امیدوارم که من هرگز بهانه ای برای تلخ کامی مردمانم نباشم

روزگارتون خوش باد عزیزانم

انتشار عکس دونفره‌ی مهناز افشار و یاسین رامین که در روز ولنتاین با متنی عاشقانه، توسط مهناز افشار منتشر شد با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، ریٔیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

یاسین رامین (متولد ۱۳۶۰) مدیر سابق مرکز دارویی رشد و متهم یکی از پرونده‌های معروف فساد مالی ایران است. یاسین فرزند محمدعلی رامین مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد (معروف به جلاد مطبوعات) و همسر مهناز افشار هنرپیشه سینما بود.

یاسین رامین در مرداد ماه سال ۹۵ با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت و در اسفند همان سال با وثیقه آزاد شد. او متهم شده‌است که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست.

یاسین رامین بعد از تغییر دولت و قاضی پرونده در آبان ۱۴۰۰ تبریٔه شد.

یاسین رامین در رسانه‌ها به واردات و توزیع شیرخشک آلوده متهم شده‌است. با این حال او و همسرش مهناز افشار این اتهام را رد کردند.

افشار

انتهای پیام/

کد خبر: 1130227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =