فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام با تاخیر داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۱

فرصت ثبت ‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فردا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به پایان می رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت متقاضیان در بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برگزار می‌شود.

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ و همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰) در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند در فرصت ثبت نام با تأخیر شرکت کنند.

فرصت ثبت نام با تأخیر این دسته از متقاضیان از چهارشنبه ۲۰ بهمن آغاز شده است و تا شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد. ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در خصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =