نویدکیا: شانس قهرمانی سپاهان بسیار کم شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شانس قهرمانی ما خیلی خیلی کم شده، گفت: می‌دانم هواداران خیلی ناراحت هستند، به آنها حق می‌دهم و توجیهی ندارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محرم نویدکیا پس از تساوی صفر- صفر سپاهان اصفهان مقابل هوادار گفت: نیمه اول بازی معمولی و توپ بیشتر روی هوا بود. درگیری‌ها زیاد بود و مسابقه کیفیت بالایی نداشت. تیم ما نیم‌ساعت آخر بهتر بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری به وجود آورد. چیز خاصی که نظر فوتبالی بدهم، ندارم. انتظارات از تیم ما بالا بود. در نیمه اول خیلی از بازیکنان ناراضی بودم و کمی ترسو بازی کردیم. در نیمه دوم خوب بودیم و یکی دو فرصت خوب داشتیم.

وی با بیان اینکه طلایی‌پوشان تلاش می‌کنند نقاط ضعف خود را پوشش بدهند و امتیازات را جمع کنند، اظهار داشت: کمی از کورس قهرمانی عقب افتادیم و همین باعث شد فشار بیشتری روی بازیکنان ایجاد شود و آنها با استرس بیشتری بازی کنند. باید شرایط را سازماندهی کنیم و نتایج بهتری بگیریم. نمی‌توانیم خودمان را توجیه کردیم و باید امتیازات بهتری جمع می‌کردیم؛ به‌ویژه در نیم‌فصل اول که بازی‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه طلایی‌پوشان نیمه اول خیلی بدی پشت سر گذاشتند،‌ تصریح کرد: درگیری‌ها بیشتر برای تصاحب توپ‌های سوم بود که هوادار عملکرد بهتری در این بخش داشت. بازیکنان حریف بهتر وارد جنگ‌های یک در مقابل یک می‌شدند و بیشتر زمان مسابقه شاهد بازی معمولی، مبتدیانه و بدون موقعیت گل بودیم. از دقیقه 60 بهتر شدیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

نویدکیا با تمجید از عملکرد شاگردانش در دقایق پایانی مسابقه خاطرنشان کرد: در این مدت پاس‌های خوبی به هم دادیم؛ تلاش کردیم از کناره‌ها نفوذ کنیم و به دروازه هوادار برسیم. چند موقعیت خوب  از ضربات ایستگاهی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به‌جز 20 دقیقه پایانی که عملکرد خوبی داشتیم، سایر موارد بازی فوق‌العاده معمولی بود؛ به اضافه کمی حواشی معمولی که در فوتبال ما وجود دارد و چیز دیگری نبود که درباره آن صحبت کنم.

وی با انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه پاس قوامین گفت: این زمین ظاهراً شرایط بسیار خوبی داشت،‌ اما بازیکنان ما نمی‌توانستند توپ را به‌خوبی کنترل کنند. خلق موقعیت خوبی نداشتیم و در مسائل هجومی خیلی خوب نبودیم. در امر دفاعی بهتر بودیم، اما باید در زمین‌هایی که شرایط بازی وجود ندارد، برنامه‌های دیگری برای خلق موقعیت داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در مورد کاهش شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: واقعیت این است که شانس ما خیلی خیلی کم شده و نمی‌توان از آن فرار کرد. می‌دانم هواداران خیلی ناراحت هستند؛ به آنها حق می‌دهم و توجیهی ندارم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی در مورد حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در رختکن طلایی‌پوشان و طولانی شدن صحبت‌های وی اظهار داشت: تنها به ما گفتند ساعت 17:10 به نشست خبری بیایید که من هم آمدم. نکته خاصی نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشار باشگاه برای قهرمانی سپاهان سبب افزایش استرس میان بازیکنان شده یا خیر، گفت: از سوی باشگاه به هیچ وجه تحت فشار نیستم،‌ اما از سوی خودم تحت فشار هستم و می‌دانم انتظارات از سپاهان زیاد است. هواداران ما ناراحت هستند و من این موضوع را درک می‌کنم. باید با واقعیات زندگی کرد. نمی‌توانم توجیه کنم و بگویم چون سپاهان بازی خوبی ارائه می‌کند، این شکست‌ها و تساوی‌ها ایرادی ندارد.

«زمانی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، نمی‌توانید هواداران را با بازی زیبا قانع کنید.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شاید کسانی که فوتبال را با دید دیگری نگاه می‌کنند، وضعیت تیم را درک کنند. تیم در زمان بدی بدشانسی آورده و از شرایط روانی خودش خارج شده است. هواداران این موضوع را نمی‌پذیرند و آنها و باشگاه می‌خواهند تیم‌شان در کورس قهرمانی باشد. مسئولیت همه این‌ها با من است و به همه حق می‌دهم. امیدوارم شرایط روانی و فنی تیم را بهتر کنم تا بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1130286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی فروزش IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      اقای نوید کیا در حد مربیگری سپاهان نیست.لطفا اصرار به ماندنش نکنید.طرفداران داغون شدند