امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان

مهلت ثبت‌نام دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار صندوق رفاه دانشجویان امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان که از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز شده بود، امروز شنبه ۳۰ بهمن پایان می یابد. 

این طرح به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرایی می شود و دانشجویان و دانش آموختگانی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده اند و دارای اقساط معوق هستند، می توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره‌مند  شوند.

دانش آموختگان با پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده می توانند از تسهیلات حمایتی صندوق بهره مند شوند.

همچنین دانشجویان که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق ، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می‌شود.

در صورت پرداخت یک جای کل وام ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه بدهکاران مشمول بخشودگی ۱۰۰درصدی کارمزد می‌شوند.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1130328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =