شانس قهرمانی کدام تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال بیشتر است؟

استقلال، پرسپولیس و سپاهان ۳ تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و سپاهان ۳ تیمی هستند که با توجه به جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از بیشترین شانس برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار هستند.

استقلال:

استقلال با ۴۴ امتیاز، صدرنشین لیگ برتر فوتبال است و شاگردان مجیدی تنها تیم بدون شکست تا هفته هجدهم هستند.

استقلال از ۱۸ بازی گذشته خود در لیگ برتر فوتبال، ۱۳ برد به دست آورده و در ۵ مسابقه (آلومینیوم، فجرسپاسی، پرسپولیس، نساجی و صنعت نفت آبادان) نیز به تساوی رسیده است.

آبی پوشان با ۲۸ گله زده، بهترین خط حمله لیگ برتر فوتبالرا به نام خود ثبت کرده اند، همچنین استقلال با ۶ گل خورده، مستحکم‌ترین خط دفاعی لیگ برتر فوتبال را هم به نام خود ثبت کرده است.

کوین یامگا خرید جدید استقلال ۸ گل را تا اینجای فصل برای تیمش به ثمر رسانده و برترین گلزن آبی‌ها محسوب می‌شود.

مهدی مهدی پور هم با ۵ پس گل برترین پاسور استقلال تا اینجای فصل است.

حردانی و آمانوف، ۲ خرید استقلال در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل بودند و ۸ بازیکن (قاسمی نژاد، رضاوند، مظاهری، مرادی، آزادی، آقاسی، رابط و کریم زاده) هم از جمع آبی‌ها جدا شدند.

استقلال در هفته هجدهم با تک گل حسین زاده مقابل تراکتور به برتری رسید تا به صدرنشین خود در لیگ برتر فوتبال ادامه دهد.

آبی پوشان پایتخت چهارشنبه شب در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، میزبان فجرسپاسی هستند که با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

هفته بیست و سوم هفته مهمی برای استقلال است. آبی‌ها در این هفته باید به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس بروند. نتیجه دیدار رفت دربی در این فصل با تساوی بدون گل با پایان رسید.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شانس قهرمانی آبی پوشان در این فصل گفت: شرایط استقلال بهتر از تیم های دیگر است. شاگردان مجیدی بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارند. استقلال در این فصل هر رکوردی که بود را به نام خودش ثبت کرد. نتیجه دربی بسیار هائز اهمیت است و هر تیمی که بتواند در آن دیدار برنده شود، بی شک ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است. یک سری می گویند تیم خوب بازی نمی کند، من به این دسته از هواداران توصیه می کنم با حرفایشان برای تیم حاشیه درست نکنند.

پرسپولیس:

پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته، فصل را خوب شروع نکرده است.

قرمزهای پایتخت با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند و فاصله ۳ امتیازی با رقیب خود (استقلال) دارند.

پرسپولیس از ۱۸ دیدار گذشته خود در لیگ برتر فوتبال، ۱۲ برد به دست آورده و در ۵ دیدار هم به نتیجه تساوی رضایت داده است. سرخپوشان یک شکست را مقابل آلومینیوم در این فصل تجربه کرده اند.

شاگردان گل محمدی با ۲۷ گله زده، دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند. پرسپولیس تا اینجای فصل، ۱۱ گل دریافت کرده است.

برترین گلزن سرخپوشان تا اینجای فصل، مهدی عبدی است که موفق شده ۵ گل را برای تیمش بزند.

مهدی ترابی هم با ۶ پاس گل، برترین پاسور لیگ و پرسپولیس تا اینجای فصل است.

پرسپولیس گوهری و رضاییان را در نقل و انتقالات جذب کرد. احتمال دارد یک مهاجم اروپایی برای گذراندن تست‌های پزشکی به پرسپولیس ملحق شود.

پرسپولیس در هفته هجدهم با گل‌های اسدی و پاکدل، آلومینیوم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال باشد.

بهزاد داداش پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی و شرایط سرخ پوشان در این فصل گفت: اگر پرسپولیس را از حاشیه دور کنند تا مشکل نداشته باشد، می تواند برای ششمین سال پیاپی قهرمان شود. پرسپولیس توانسته به ثبات برسد و معتقدم برای قهرمانی، شانس زیادی دارد. پرسپولیس یک هافبک هجومی، یک دفاع راست و یک مهاجم نیاز دارد تا بتواند بازهم به مسیر قهرمانی فکر کند.

سپاهان:

سپاهان سکان هدایت خود را در این فصل به محرم نویدکیا اسطوره باشگاه شان سپردند، اما او نتوانسته انتظارات هواداران این تیم اصفهانی را برآورده کند.

سپاهان از ۱۸ دیدار خود در لیگ برتر فوتبال تا اینجای فصل، صاحب ۱۰ برد، ۳ تساوی و ۵ شکست شده است.

۵ شکست سپاهان مقابل ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال، پیکان و مس رفسنجان به دست آمده است.

طلایی پوشان اصفهانی با ۳۳ امتیاز، در رده سوم جدول قرار دارند.

سپاهان در نقل و انتقالات رشید مظاهری و میلاد جهانی را به خدمت گرفت و خلعتبری و نیما میرزازاد از جمع طلایی پوشان جدا شدند.

زردپوشان اصفهانی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.

داداش زاده در مورد احتمال شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: سپاهان پر مهره ترین تیم لیگ برتر فوتبال است و اگر روی مهره بخواهیم در نظر بگیریم، آن ها باید قهرمان شوند. سپاهان زیاد خرج کرده و بنظرم می توانست جزو مدعیان لیگ برتر فوتبال باشد اما این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =