صادقی: مقابل استقلال حریف ساده‌ای نخواهیم بود

ایمان صادقی گفت: قطعا برای دیداربا استقلال برنامه داریم و حریف ساده‌ای مقابل این تیم به حساب نمی‌آییم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، فجر سپاسی شیراز تیمی است که امسال پس از چند سال دوری به لیگ برتر بازگشته است و در حال حاضر به 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی قرار دارد. آنها در هفته هجدهم در یک بازی خانگی مقابل صنعت نفت در حالی به تساوی رسیدند که این نتیجه برای هیچ یک از دو تیم راضی کننده نبود. در همین خصوص ایمان صادقی دروازه بان فجر سپاسی شیراز به خبرنگار ما گفت: در این دیدار نیاز به سه امتیاز داشتیم ولی فکر می‌کنم زمین اجازه بازی را نداد. واقعا کیفیت زمین حافظیه افتضاح است. نمی‌دانیم چه بگوییم. به زور داریم فوتبال بازی می‌کنیم. قرار بود به استانی دیگر برویم و بازی‌هایمان آنجا برگزار شود که این اتفاق نیفتاد.

او در مورد بسته ماندن دروازه‌اش ادامه داد: فکر میکنم ششمین کلین شیتم را ثبت کردم. این خیلی خوب است که دروازه بسته ماند ولی از آن طرف باید گلزنی هم کرد تا بتوان به پیروزی رسید. در این دیدار هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که فکر میکنم زمین اجازه نداد آنطور که باید از آنها استفاده کنند.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که «آیا فجر می‌تواند امسال در لیگ برتر بماند یا خیر» توضیح داد: صد در صد ما در لیگ می‌مانیم. شرایط اینطور باقی نمی‌ماند و عوض خواهد شد. واقعا اگر زمین حافظیه به ما اجازه می‌داد در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی را کسب می‌کردیم اما نشد.

صادقی در پایان درباره دیدار با استقلال در چارچوب هفته نوزدهم افزود: استقلال تیم شایسته‌ای است و این را رتبه‌اش در جدول ثابت می‌کند. ما اگر می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم باید باهوش عمل کنیم. در دور رفت هم یک امتیاز از این تیم گرفتیم و بازی بسیار قابل قبولی انجام دادیم. قطعا برای این دیدار برنامه ریزی داریم و حریف ساده‌ای مقابل استقلال به حساب نمی‌آییم.

کد خبر: 1130628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =