مهلت شرکت در طرح بخشودگی صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه ویژه دانشجویان و دانش آموختگان بدهکار برای دومین بار تا ۱۰ اسفند تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مهلت شرکت در طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان به مناسبت عید مبعث و با توجه به درخواست بسیاری از دانشجویان و دانش آموختگان برای دومین بار تا ۱۰ اسفند تمدید شد.

دانشجویان و دانش آموختگان می‌توانند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویان نسبت به پرداخت اقساط معوق خود اقدام کنند. دانشجویان و دانش آموختگان که از تسهیلات و وام‌های صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شده و دارای اقساط معوق هستند با توجه به شرایط زیر می‌توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره‌مند شوند:

ویژه دانش آموختگان

این مزایا شامل پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده است.

ویژه دانشجویان

دانشجویانی که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه) امکان تقسیط مانده بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می‌شود.

بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه.

مشمولان این طرح برای درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =