علیرغم دعوت به اردوی تیم ملی سرباز شدم/ مقابل استقلال باانگیزه هستیم

احمد زنده روح گفت:درست است که نام استقلال بزرگ است منتها ما هم به توان خودمان اکتفا می‌کنیم و سعی داریم دست پر از این بازی خارج شویم

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، احمدرضا زنده روح در مورد کسب تساوی فجر سپاسی شیراز مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند ولی نشد که گلی حاصل شود. واقعا کیفیت زمین حافظیه برای فوتبال بازی کردن مناسب نیست و ای کاش که در زمین بهتری بازی می‌کردیم آن وقت ملاحظه می‌کردید که فجر تا به امروز چقدر امتیازات بیشتری گرفته بود.

او در مورد دیدار بعدی با استقلال ادامه داد: به هر حال بازی سختی است و باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. در دیدار رفت مقابل این تیم نتیجه تساوی کسب کردیم و اگر باهوش عمل کنیم باز هم می‌توانیم خوب باشیم. درست است که نام استقلال بزرگ است منتها ما هم به توان خودمان اکتفا می‌کنیم و سعی داریم دست پر از این بازی خارج شویم.

هافبک دفاعی حال حاضر فجر سپاسی که امسال از گل گهر برای گذراندن دوره خدمت سربازی راهی فجر شده در این خصوص عنوان کرد: تمام حرف من این است که من علیرغم دعوت به یک اردوی تیم ملی چرا به این موضوع توجه و استناد نشد؟ در حالی که در خصوص مرادمند و یزدانی این اتفاق افتاده است. البته من نمی‌گویم آنها حتما باید به سربازی بروند و دوست دارم هر کجا هستند پیشرفت کنند. فقط منظورم این است که قانون باید برای همه یکسان اجرا شود. 

زنده روح در پایان خاطرنشان کرد: اول فصل که از گل گهر به فجر آمدم هم مسئولان باشگاه گل گهر و هم خودم خیلی پیگیری کردیم اما گفتند که مشمول خدمت هستم. به هر حال اتفاقی است که افتاده و من هم باید این یک و نیم فصل را بگذرانم. تنها امیدواری و آرزوی من این است که در پایان فصل در مقابل مردم شیراز سربلند باشیم.

کد خبر: 1130689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =