ادامه وحشی‌گری صهیونیست‌ها در شیخ جراح/ کتک زدن به جوان مبتلا به سندرم داون

روز گذشته در محله شیخ جراح فلسطین اشغالی یک جوان مبتلا به سندرم داون به طرز وحشیانه توسط نیروهای اشغالگر دستگیر شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، از سال گذشته که مسئله بیرون راندن مردم از خانه و کاشانه‌شان در محله شیخ جراح در شرق قدس اشغالی داغ شد و به رسانه‌ها کشیده شد و بعد هم جرقه‌های آغاز درگیری بین غزه و سرزمین‌های اشغالی زده شد، تا همین امروز مشکل مردم این محله ادامه دارد. نیروهای اشغالگر که از ماه رمضان گذشته به بهانه اعتراض مردم شیخ جراح به بیرون راندن‌شان از محله، این محله را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داده‌اند و ورودی و خروجی محله را با تدابیر نظامی شدید کنترل می‌کنند، هر از چندی دست به دستگیری‌های گسترده می‌زنند و سعی می‌کنند کوچک‌ترین صداها را در این محله ساکت کنند.

بیشتر بخوانید:

رژیم غاصب صهیونیست، پشت پرده آزار و اذیت مسلمانان در هند است؟

عصر روز گذشته (دوشنبه) نیروهای اشغالگر یک جوان ۲۵ ساله مبتلا به سندرم داون را به جرم اینکه در حمایت قدس و شیخ جراح شعار داده است، دستگیر کردند. شاهدان محلی می‌گویند این جوان مبتلا به سندرم داون شعارهایی که بین مردم متداول است و طبعاً او هم آن‌ها را پیش‌تر شنیده بوده را با صدای بلند فریاد می‌زده که نیروهای اشغالگر بر سرش می‌ریزند و به طرزی وحشیانه بازداشت‌ش می‌کنند. مردم که این صحنه را می‌بینند به سمت سربازان و جوان هجوم می‌برند که او را از چنگ سربازان اشغالگر نجات دهند اما هر چه تعداد و اصرار مردم بیشتر می‌شود، نیروهای اشغالگر هم درجه وحشی‌گری را بالاتر می‌برند تا جایی که این جوان مبتلا به سندرم داون از ناحیه کتف آسیب می‌بیند. در عکس‌هایی که از این حادثه منتشر شده، وحشت در چهره بی‌گناه این جوان پیداست.

رسانه عربی الجزیره در گفت و گویی با محمد دنون، رئیس جمعیت هلال احمر فلسطین عنوان کرده که بیش از ۵ سرباز دور این جوان را گرفته بودند و او را کتک می‌زدند. دنون به الجزیره گفته وقتی بالاخره این جوان که محمد مرشد العجلونی نام دارد را از چنگ سربازها نجات دادیم و او را به بیمارستان روستای مجاور رساندیم، جدا از آسیب‌های روحی شدیدی که برایش پیش آمده بود، از ناحیه گردن و کتف هم به شدت آسیب دیده بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1130821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =