استفاده از ظرفیت‌های ایران در جام جهانی قطر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رایزنی‌های دولت برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی و هتلینگ کشور در جام جهانی قطر خبرداد.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر در آستانه برگزاری جام جهانی و احتمال همکاری‌های دو کشور در این زمینه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی برای بهره‌مندی از فرصت‌های جام جهانی دارد که این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: ما می‌توانیم علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های لازم برای تمرینات مشترک تیم‌های حاضر در جام جهانی در بسترهای ورزشی کشور و استفاده از ظرفیت هتلینگ و گردشگری تفاهماتی را با قطری‌ها داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر حضور گردشگران جام جهانی در سواحل جنوب به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: البته اینکه ظرفیت‌های گردشگری و ارائه خدمات به کشورهای حاضر در جام جهانی در دستور کار قرار بگیرد، نیازمند تفاهم نامه‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک است که در دستور کار دولت قرار دارد.

راستینه خاطرنشان کرد: این سفر در راستای سیاستی‌های کلان کشور در زمینه گسترش روابط با کشورهای همسایه صورت گرفته و بستر خوبی برای مشارکت‌های منطقه‌ای است که یکی از آنها همکاری‌های مشترک در جام جهانی است 

وی تأکید کرد: ما ظرفیت‌های خوبی داریم که می توانیم در تفاهم نامه های مشترک متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی برای بهره مندی از ظرفیت‌های جام جهانی به کار گیریم.

به گزارش ایسکانیوز؛ امیر قطر در جریان سفر ابراهیم رئیسی به دوحه، پیراهن شماره 22 تیم ملی این کشور را به رئیس جمهور ایران اهدا کرد.

کد خبر: 1130846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =