سریال‌سازی در تلویزیون تک‌بعدی شده / ترجیح می‌دهم در هر کاری بازی نکنم

بازیگر سریال شب‌های برره گفت: این روزها پیشنهاد کار دارم اما به دلیل کیفیت پایین فیلمنامه‌ها ترجیح می‌دهم در هر کاری بازی نکنم.

ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم پیش یک سریال ۱۳ قسمتی به نام قصه هزار افسون را به پایان رساندم و بعد از آن کاری نداشتم.

بیشتر بخوانید:

هنرمندان پیشکسوت در چنبره مشکلات / مسئولان رسیدگی نمی‌کنند

وی در ادامه به کم کاری خود اشاره کرد و گفت: راستش را بخواهید پیشنهاد کار دارم اما به دلیل کیفیت پایین فیلمنامه‌ها ترجیح می‌دهم در هر کاری بازی نکنم. مردم مرا بیشتر به سریال‌های مهران مدیری می‌شناسند، مدیری در گذشته سالی ۲ یا ۳ کار نود قسمتی تولید می‌کرد و من نیز در اکثر سریال‌هایش حضور داشتم به همین دلیل مردم عادت کرده‌اند که بیشتر مرا در سریال‌های نود شبی ببینند اما حالا ساختار کاری مهران مدیری تغییر کرده و بیشتر در کارهای سینمایی بازی می‌کند و کمتر سریال‌سازی می‌کند و من بیشتر چون در کار او ایفای نقش می‌کردم حالا به زعم بسیاری از مردم کم کار شده‌ام.

ساعد هدایتی

بازیگر سریال شب‌های برره ادامه داد: کارهایی که اخیرا انجام داده‌ام چندان دلچسب نبوده و مردم علاقه‌ای به تماشای آن نشان نداده‌اند به همین دلیل کم کاری‌ام بیشتر به چشمشان می‌آید البته باید گفت که در این بین همه‌گیری کرونا نیز مزید بر علت بوده و به دلیل بیماری زمینه‌ای که دارم ترجیح می‌دهم در کمتر فیلمی به ایفایی نقش بپردازم.

وی در ادامه با اشاره عملکرد صدا و سیما گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه حاکم است مردم نیاز به شادی و خنده دارند اما تلویزیون کمتر به کارهای طنز و کمیک توجه نشان می‌دهد و دیگر همچون گذشته سریال‌های طنز نود شبی مانند شب‌های برره، پاورچین و غیره که مردم را پای تلویزیون بنشاند، نمی‌بینیم.

هدایتی افزود: متاسفانه سریال‌سازی در تلویزیون ما تک‌بعدی شده به گونه‌ای که یا ژانرها جدی و عاطفی است یا اینکه شاهد مسابقات تلویزیونی هستیم ولی همه ما دوست داریم که بیشتر شاهد تنوع در برنامه‌ها باشیم و به همین دلیل است که مردم بیشتر به شبکه‌های خارجی و ماهواره روی می‌آورند، چرا که آنها در کارهایشان تنوع اعمال می‌کنندو باعث جذب مردم می‌شوند.‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1130953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =