رایزنی با وزارت جهاد برای توزیع هوشمند گوشت قرمز در بسته‌های یک کیلویی

قائم مقام سازمان تعاون روستایی گفت: قرار است بسته‌های گوشت در قالب یک کیلویی و نیم کیلویی به صورت هوشمند توزیع شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علی شاه‌میری در خصوص اختلال پیش آمده در توزیع هوشمند سامانه بازرگام، گفت: از زمانی که برنج و گوشت به سامانه بازرگام افزوده شده است حجم ورودی مردم برای خرید افزایش پیدا کرده و تاخیر در تحویل کالا را به وجود آورده است.

وی افزود: در حال حاضر سامانه بازرگام در ۲۲ استان شروع به توزیع هوشمند کالای اساسی کرده و قرار است در کل ایران نیز توزیع هوشمند انجام شود، ولی احتیاج به زمان دارد.

قائم مقام سازمان تعاون روستایی بیان کرد: درباره کاهش تعداد بسته بندی‌های منجمد گوشت تنظیم بازاری در سامانه بازرگام، بیان کرد: سامانه بازرگام توزیع کننده است و گوشت را از شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحویل می‌گیرد که اقلام گوشت تحویلی به این سامانه دارای کیلوگرم بالایی است که مردم قادر به خرید نیستند.

شاه میری اظهار کرد: طی جلسات تشکیل شده قرار است بسته‌های کوچکتر گوشت را در قالب یک کیلویی و نیم کیلویی به صورت هوشمند توزیع کنند که گوشت لخم باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گوشت لخم ۱۵درصد قیمت بیشتری دارد در حال رایزنی با وزارت جهاد کشاورزی هستم تا اجازه توزیع هوشمند در سامانه بازرگام را بدهند.

قائم مقام سازمان تعاون روستایی در خصوص عرضه برنج ایرانی فجر در سامانه بازرگام عنوان کرد: طی پیگیری‌ها در اسرع وقت برنج فجر نیز به دیگر انواع برنج که شامل برنج ایرانی شمیم، برنج ایرانی شیرودی، برنج ایرانی هاشمی، برنج پاکستانی و برنج تایلندی است اضافه می‌شود.

منبع: میزان

کد خبر: 1131038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =