گل محمدی مربی برتر سال شد

در مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال، «یحیی گل‌محمدی» به عنوان مربی برتر سال و «مطهری» مربی پرسپولیس نیز به عنوان مربی برتر استان تهران معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در خصوص انتخاب به عنوان مربی سال اظهار داشت: افتخار بزرگی  نصیب من شده است. عنوان مربی برتر سال را مدیون هواداران، همکاران پرتلاش و همه کسانی هستم که در این مسیر به من کمک کردند. ان‌شاءالله بتوانم این روند را ادامه دهم. مربیگری کردن در فوتبال ایران یک کار سخت و طاقت‌فرسا است و انگیزه زیادی می‌خواهد و تا حالا این شرایط را داشتم، مربیان در ایران با امکانات کم و سختی‌های خاصی که وجود دارد کار می‌کنند. خدا را شکر می‌کنم و از خانواده‌ام به خاطر صبر و طاقتی که دارند تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال توانسته است اقدام مثبتی برای آموزش مربیان داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگویم از شروع مربیگری خودم که حدود 11 سال قبل با تربیت یزد بود تاکنون که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ کاری برای ارتقای سطح دانش مربیان نکرده است،  هیچ کلاسی برگزار نشده است و حتی سفرهای برون مرزی و بازدید از باشگاه‌های بزرگ خارجی نداشته‌ایم، حتی یک جزوه چند صفحه‌ای هم تهیه نکردند و بگویند این اتفاق در فوتبال دنیا می‌افتد که واقعا جای تاسف دارد.

وی درواکنش به عملکرد 11 ماهه عزیزی‌خادم عنوان کرد: درباره این مسائل که بحث‌های کلان مدیریتی فوتبال است زیاد صحبت نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم بیشتر تمرکزم روی کار خودم باشد. برای هرکسی می‌خواهد بیاید آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =