ضرورت آمادگی‌ برای مقابله با جنگ‌های احتمالی آینده

امیر قادر رحیم‌زاده گفت: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر قادر رحیم‌زاده در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه جانبه در تمامی عرصه‌ها بویژه حوزه نظامی دارد، اظهار داشت: انواع سناریوهای مختلف طراحی، برنامه ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش دستی در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی همه جانبه و کامل را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

سرلشکر موسوی: ارتش در بحران‌ها پیش قدم است

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، افزود: مجموعه نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی باید به طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا ببخشد.

امیر رحیم زاده در ادامه با بیان اینکه ماهیت حملات امروز با گذشته کاملاً متفاوت و متمایز است، گفت: احراز آمادگی‌های لازم جهت مقابله با حوادث و جنگ‌های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تعامل و ارتباط بسیار خوب نیروهای مسلح را در منطقه شمال غرب کشور ستود و تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح و تحکیم بنیه دفاعی کشور باعث سربلندی نظام و انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

 
انتهای پیام/

کد خبر: 1131205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =