ضعف صدا و سیما ناشی از عملکرد مدیران میانی / تلویزیون دیگر به امثال من احتیاجی ندارد

بازیگر سریال پس از باران گفت: ضعف صدا و سیما ناشی از عملکرد ضعیف مدیران میانی است و اینکه متاسفانه این دست از مدیران از تخصص کافی برخوردار نیستند.

جهانگیر الماسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره کم‌کاری این روزهای خود اظهار کرد: من در این مورد نمی‌توانم پاسخی بدهم و در واقع این مدیران هستند که باید پاسخگو باشند اما آنچه معلوم است اینکه برخی مدیران فکر می‌کنند احتیاجی به وجود امثال من نیست و در این بین افرادی وجود دارند که بسیار بهتر از من و امثال من هستند.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما باید تغییر تکنیک دهد / سیاست فرهنگی عامل ضعف عملکرد تلویزیون

الماسی ادامه داد: نگاه نسل ما به فعالیت‌های فرهنگی با نگاه نسل نو تفاوت دارد؛ ما دارای دو نگاه مختلف هستیم و دو رغبت و دو وابستگی مختلف به آیین آب و خاک داریم اما آنچه که نمایان است که این روزها هرکسی به فکر منافع فردی خود است.

بازیگر سریال پس از باران با بیان اینکه کم‌کاری این روزهای من خود خواسته نیست، گفت: آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که بخواهد بی کار بماند و درآمدی نداشته باشد و در مضیقه و تنگنا به سر ببرد چنین انسانی باید دیوانه باشد، منتها من دیگر از این طرف و آن طرف رفتن خسته شده‌ام و راه به جایی ندارم.

جهانگیر الماسی

وی افزود: در این بین برخی از طرف نظام مورد حمایت قرار گرفتند و دائم بر سر کارند اما شخصی مثل من باید مدت‌ها بیکار بماند، چرا که من بر اساس گرایش‌های فکری و دلبستگی‌هایم به این آب و خاک نوشته‌ام و چون مستقل عمل کرده بودم بدون اینکه دلیلی برایم عنوان کنند کارم را توقیف کردند.

الماسی در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت که بی‌کار بودید مسئولین از شما سراغ گرفته‌اند، گفت: خیر، متاسفانه در این مدت هیچ مسئولی از من هیچ سراغی نگرفته است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد صدا و سیما گفت: من نظر خاصی نسبت به تلویزیون ندارم چرا که باید در ابتدا از اهداف آگاه باشی و ببینی که در حال حاضر در کجای این هدف قرار داریم اما مسئله عمده‌ای که می‌توان به اشاره کرد این است که ضعف صدا و سیما ناشی از عملکرد ضعیف مدیران میانی است و اینکه متاسفانه این دست از مدیران از تخصص کافی برخوردار نیستند.

بازیگر سریال گوهر کمال در پاسخ به این سوال که به عنوان یک پیشکسوت چه توقعی از مدیران دارید، گفت: تنها توقع من این است که یک بار جلسه‌ای بگذارند و اهداف تولید را تبیین کنند و مشخص کنند که به کجا پاسخگو هستند؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1131215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =