کعبی: انگیزه دارم به پرسپولیس گل بزنم

مدافع مس رفسنجان می‌گوید فعلاً به رتبه شان در پایان فصل توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، عقیل کعبی در مورد پیروزی مس رفسنجان در دیدار با آلومینیوم اراک گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم در نیمه اول خوب نبودیم و  تمرکز کافی را نداشتیم ولی در نیمه دوم و به اصطلاح نیمه مربیان توانستیم خودمان را پیدا کنیم و به گل هم رسیدیم و در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

او در مورد گلی که زیبایی به ثمر رساند ادامه داد: نباید پاسخ هوشمندانه محسن آذرباد گذشت از آنجایی که ما کامل هم را می‌شناسیم مکمل های خوبی برای یکدیگر هستیم و من تشخیص دادم که می خواهد چگونه پاس بدهد و آن را تبدیل به گل و خوشحالم که به تیمم کمک کردم.

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر ما هم تیمی هستیم که همه احترام می گذارند و با تیمی بازی داریم که بسیار قابل احترام است ولی برای پیروزی در این بازی میجنگیم من هم در بازی رفت دروازه پرسپولیس را باز کردم و انگیزه دارم این کار را دوباره تکرار کنم ولی در ابتدا تمرکزم روی موفقیت تیم است.

کعبی در پایان در مورد اینکه در پایان فصل چه رتبه ای کسب می کنند و سهمیه می گیرند یا خیر افزود: از الان صحبت کردن در این مورد خیلی زود است و ما بازی به بازی پیش می رویم ولی قطعاً هدفمان این است جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم برای این مهم تلاش می‌کنیم.

کد خبر: 1131274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =