واریز عیدی بازنشستگان تا پایان هفته جاری

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: منابع حاصل از پرداخت این بدهی دولت به تأمین اجتماعی آماده شده است و ان‌شاءالله عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از این محل تأمین شده و پرداخت خواهد شد؛ فرایند کار آغاز شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی روز شنبه با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در قالب اوراق اعلام کرده بود: منابع حاصل از پرداخت این بدهی دولت به تأمین اجتماعی آماده شده است و ان‌شاءالله عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از این محل تأمین شده و پرداخت خواهد شد؛ فرایند کار آغاز شده است و ان‌شاءالله تا ( یکشنبه) عیدی بازنشستگان به حساب آنها واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت خواهد شد

در حالی بنابر اعلام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی عیدی بازنشستگان قرار بود تا امروز به حساب آنها واریز شود که سعید حسینی، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰  درصد از بازنشستگان طی ۲ روز گذشته عیدی به حسابشان واریز شد؛ بنا داریم تا پیش از عید مبعث و در نهایت تا پایان این هفته عیدی این عزیزان پرداخت شود.

حسینی با اشاره به جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد بیش از ۷۶۰ هزار نفر در استان تهران هستند که ۲۹۸ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند.

وی درباره کسانی که به هر علتی عیدی به حسابشان واریز نشده است، توضیح داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران که تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری‌بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

حسینی در خصوص تأخیر در پرداخت عیدی سال جاری گفت: در خصوص پرداخت عیدی تأخیری صورت نگرفته است و پس از دستور رئیس جمهوری و به محض تعیین سقف عیدی و ابلاغ آن از سوی هیئت دولت در کمتر از یک هفته نسبت به کارسازی بودجه و واریز آن به حساب یکایک بازنشستگان اقدام شد که جا دارد از تلاش  موسوی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و دیگر مسئولان و کارکنان تشکر کنم.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر مبنای ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و متاهلان حداقل ۲ میلیون تومان است و اگر فرزندی داشته است نیز به ازای هر یک از فرزندان ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی درباره تعیین مبلغ عیدی تأکید کرد: مبلغ عیدی از سوی دولت و مانند عیدی کارکنان دولت اعلام شد و ارقام عیدی یک دهه گذشته نشان می‌دهد هر بازنشسته تأمین اجتماعی با سابقه ۲۰ سال پرداخت حق بیمه از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۹ مجموعا ۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان عیدی دریافت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1131525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =