سرلشکر صفوی: ایران به قدرت آسیایی تبدیل می‌شود

سردار صفوی گفت: انتقال قدرت از غرب به شرق به‌تدریج در حال انجام است و ایران در این فرآیند به یک قدرت آسیایی بدل خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در آیین رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس اظهار داشت: کتابی با عنوان "تغییر بزرگ در سال 2050" از سوی مجله اکونومیست منتشر و در ایران ترجمه شده است و در آن کتاب آمده است که تا آن سال، اسلام به‌لحاظ جمعیتی اول، مسیحیت دوم و بودایی سوم خواهد شد، همچنین در این کتاب آمده است که بیشتر مردم خداباور خواهند بود، اما بیشتر حکومت‌ها در دست لائیک‌ها باقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر صفوی: قدرت موشکی هوافضای سپاه با دستور فرمانده کل قوا توسعه یافت

وی با بیان اینکه در آن کتاب آمده است که تا آن سال قدرت آسیایی شکل خواهد گرفت، ادامه داد: انتقال قدرت از غرب به شرق به‌تدریج در حال انجام است. ایران یک کشور آسیایی است که با حضور در سازمان شانگهای و با متحد شدن با اتحادیه اوراسیا می‌تواند در این قدرت آسیایی سهیم شود و علاوه بر اینکه قدرت مهمی در غرب آسیا خواهد شد، به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل می‌شود، امیدواریم در این فرآیند با هوشمندی مسئولان از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در تمامی حوزه‌ها حرکت کنیم.

سرلشکر صفوی همچنین در خصوص پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: این پژوهشگاه در بخش‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت داخلی و جنگ‌های نامنظم و توسعه پدافند داخلی در سطح راهبردی با چهار پژوهشکده و یک مرکز دایرةالمعارف فعالیت دارد. پژوهش‌های این پژوهشگاه کاربردی است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مراکز پژوهشی متعددی در کشور وجود دارد و ما موازی‌کاری انجام نمی‌دهیم. آثار پژوهشی این پژوهشگاه و دایرةالمعارف به زبان‌های زنده دنیا ترجمه خواهد شد.

وی همچنین خبر داد که تاکنون 58 پروژه پژوهشی کلان انجام شده است و گفت: از همکاری پژوهشگران استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =