توقف استقلال پس از ۶ هفته متوالی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم شاگردان فرهاد مجیدی مقابل نساجی به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسکانیوز، امروز دوشنبه نهم اسفند در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در مشهد میهمان نساجی مازندران بود که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این نتیجه استقلال بعد از ۶ برد متوالی، از رسیدن به پیروزی بازماند اما همچنان با ۴۸ امتیاز صدرنشین جدول بوده و تنها تیم بدون باخت لیگ تا اینجای کار است.

کارت زرد:

متین کریم زاده (۲۳) مسعود شجاعی (۳۳)

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد
 

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۱: ضربه خطرناک بازیکنان نساجی پس از برخورد با پای مدافع استقلال راهی کرنر شد و این کرنر ثمری برای این تیم نداشت.

دقیقه ۴: خطا در منطقه حساس پشت محوطه جریمه برای استقلال توسط گرفته شد و این توپ توسط مهدی پور زده شد که به دیوار دفاعی نساجی برخورد کرد و در ادامه ضربه خطرناک ژستد راه به جایی نبرد.

دقیقه ۶: حمله مجدد بازیکنان استقلال با ضربه جعفر سلمانی راه به جایی نبرد و به شکلی خطرناک از کنار دروازه حقیقی بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: یک ضربه کاشته برای نساجی به دست آمد که شیری به شکل یک ضرب و با شوتی محکم و پرسرعت دروازه استقلال را تهدید کرد که با واکنش خوب حسینی، این توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۷: این بار ایوب کلانتری با یک شوت راه دور دروازه صدرنشین لیگ را تهدید کرد. این بازیکن پس از دریافت پاس شجاعی، با شوتی محکم دروازه حسینی را تهدید کرد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت

دقیقه ۲۱: روی یک کار خوب تیمی، رضا جعفری با عبور از پشت مدافعین استقلال صاحب موقعیت شد که شوت بغل پای این بازیکن پس از برخورد به پای روزبه چشمی، به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۴: نفوذ بسیار خوب دانشگر از سمت راست با ارسال زمینی این بازیکن همراه بود. توپ او از حسین زاده عبور کرد و توسط مدافع نساجی ناقص دفع شد و توپ در موقعیت بسیار خوبی مقابل ژستد قرار گرفت که ضربه بسیار بد این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: ارسال مهدی پور با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: پاس خوب حسین زاده در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید که شوت محکم این بازیکن را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.


دقیقه ۴۰: پاس خوب حسین زاده در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید که شوت محکم این بازیکن را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۶: ارسال حردانی پس از برخورد به کلانتری، نصیب یامگا شد و این بازیکن با یک پاس خوب حسین زاده را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: پس از قطع توپ بسیار خوب حردانی در میانه میدان، رودی ژستد صاحب فرصت بسیار خوبی شد. او پس از چند متر پیش روی، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: پاس در عرض و دقیق مسعود شجاعی به متین کریم زاده رسید که این بازیکن در فرصت بسیار خوبی قرار گرفت که با تکل بسیار خوب حردانی، توپ از پای این بازیکن جدا شد و چشمی توپ را گرفت.

دقیقه ۵۴: فرار بسیار خوب حسین زاده از سمت چپ با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه شد که علیرضا حقیقی با واکنش استثنایی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۹: حرکت خوب آمانوف از سمت راست و ارسال این بازیکن توسط مدافعین نساجی برگشت داده شد که شوت حسین زاده به مدافعین نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۶۵: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه نساجی توسط مدافعین این تیم برگشت داده شد و در ادامه امیرحسین حسین زاده با شوتی سرکش، دروازه حریف را تهدید کرد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: روی حرکت خوب تیمی استقلالی ها و پاس حسین زاده در پشت محوطه جریمه به آمانوف، این بازیکن با یک شوت زمینی و دقیق دروازه نساجی را تهدید کرد که توپ او با واکنش خوب حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۹: روی حرکت خوب تیمی استقلالی ها و پاس حسین زاده در پشت محوطه جریمه به آمانوف، این بازیکن با یک شوت زمینی و دقیق دروازه نساجی را تهدید کرد که توپ او با واکنش خوب حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳: شوت زبیر نیک نفس از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: یک پاس خوب در موقعیت بسیار خوبی به مسعود شجاعی رسید ولی تعلل این بازیکن و شوت او با برخورد به دانشگر راهی کرنر شد.

کد خبر: 1131683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =