مسأله محوری مهمترین هدف انجمن فیلم ققنوس است

سید امین جواهری دبیر کشوری انجمن فیلم ققنوس مسأله محوری را جزو مهمترین اهداف انجمن فیلم ققنوس عنوان کرد و بر لزوم همراه شدن تخصص با تعهد، تأکید کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز از اصفهان، نشست خبری افتتاحیه انجمن فیلم ققنوس با حضور سید امین جواهری دبیر کشوری انجمن فیلم ققنوس، محمد مرادی معاون فرهنگی هنری ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان و نیما عربیان دبیر استانی انجمن فیلم ققنوس در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار شد.

مرادی در رابطه با فعالیت‌های انجمن فیلم ققنوس بیان کرد: انجمن‌های هنری بسیج دانشجویی ظرف چند سال اخیر در قالب جشنواره سراسری هنری ققنوس به صورت غیررسمی کار کرده‌اند. برآیند این تلاش‌ها نهایتا در جشنواره ققنوس منعکس شد. هر استانی جشنواره فیلم ققنوس را در انجمن‌های مختلف پیگیری می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انجمن فیلم، تئاتر، ادبیات داستانی و عکس اشاره کرد.

سید امین جواهری دبیر کشوری انجمن فیلم ققنوس گفت: استقبال زیاد دانشجویان از جشنواره ققنوس ما را به فکر تأسیس انجمن‌های تخصصی انداخت. تخصص‌گرایی در بسیج بسیار مهم است. ما در انجمن‌های تخصصی تأکید زیادی بر هنرمندِ متخصص و متعهد داریم. مسأله محوری جزو اهداف مهم انجمن فیلم ققنوس است که در صدر کارها قرار دارد. دومین مسأله حائز اهمیت در جشنواره فیلم ققنوس، جهاد هنری است. در حال حاضر در مناطق محروم فقط به جهاد اقتصادی توجه می‌شود ولی به مباحث فرهنگی پرداخت نشده است.

در ادامه این نشست نیما عربیان دبیر استانی انجمن فیلم ققنوس در تشریح اهداف این انجمن گفت: از جمله اهداف انجمن کشف استعدادهای هنری و فرهنگی به صورت عملی، سازمان‌دهی و سامان‌دهی علاقه‌مندان از طریق تولید آثار از مبتدی تا پیشرفته و پرورش دانشجویان هنرمند است.

گفتنی است افتتاحیه رسمی انجمن فیلم ققنوس در تاریخ یازدهم اسفند ساعت 18:30 لغایت 21:30 در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر اصفهان برگزار خواهد شد و در حاشیه آن نیز کارگاه‌های آموزشی فیلمنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری مورخ دهم و یازدهم اسفند به عنوان پیش‌درآمدِ افتتاحیه، برگزار می‌شود.

خبرنگار: زینب هویدا

انتهای پیام/

کد خبر: 1131685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =