توپ نتیجه بخشی مذاکرات وین در زمین غربی‌هاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توپ نتیجه بخشی مذاکرات وین در زمین غربی‌هاست، اما گویی طرف‌های غربی متوجه این مسئله نیستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمود عباس‌زاده مشکینی با اشاره به اینکه فعالیت هسته‌ای حق طبیعی و قانونی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اقتصاد قوی منهای صنعت هسته‌ای امکان پذیر نیست. ما تلاش داریم تا صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای داشته باشیم و این از جمله حقوق ماست و قانون این حق را به ما می‌دهد، چون عضو «ان‌.پی‌.تی» هستیم.

وی افزود: اگر طرف‌های غربی در جریان مذاکرات با ایران نگرانی در این بخش دارند ما حاضریم با آن‌ها همکاری کنیم و به سوالات آن‌ها پاسخ دهیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما اجازه نصب دوربین‌ها را به آژانس اتمی خواهیم داد، تصریح کرد: ما اجازه بازدید و بررسی را به آنها می‌دهیم، اما از سوی دیگر خواستار این هستیم که تحریم‌ها علیه ایران لغو و این تحریم‌ها از میان برداشته شود.

وی تأکید کرد: توپ نتیجه بخشی مذاکرات وین در زمین غربی‌هاست و همه دنیا به این مسئله اذعان دارند، اما گویی طرف‌های غربی متوجه این مسئله نیستند.

منبع: میزان

کد خبر: 1131889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =