گلایه زهره فکور صبور از صدا و سیما / خاطره مرجانه گلچین از مرحومه

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب سه‌شنبه در منزل شخصی خود بر اثر خودکشی درگذشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار بود. آخرین حضور زهره فکور صبور در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی است. در ادامه بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون را می توانید بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زهره فکور صبور درگذشت + جزئیات

آخرین مصاحبه‌های زهره فکور صبور بازیگر را در ادامه می‌خوانید:

زندگینامه زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل مقطع دیپلم بود و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد. وی درباره شروع فعالیت هنری‌اش گفته: در تمام طول زندگی‌اش به تنها چیزی که فکر نمی ‌کرده بازیگر شدن بوده است. در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ ساله بوده بعد از گرفتن دیپلم به پیشنهاد یکی از دوستانش که در عرصه تئاتر کودک فعالیت می کرده تجربه کوتاهی در تئاتر را بدست آورده. بعد از این تئاتر با گروهی از دانشجویان تئاتر آشنا شده و در نمایشنامه هملت ایفای نقش کرده و از آن پس بود که بازیگری برایش جدی تر می‌شود.

بعد از حضور در کلاس های بازیگری حمید سمندریان به تئاتر بازگشته سپس سال ۱۳۷۷ برای بازی در سریال باغ کوچک بی بی گل تست داده و پذیرفته می‌شود. بعد از این سریال در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی شاپور قریب بازی می کند.

شغل دوم زهره فکور صبور

وی از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بوده، در چند سالی که کمتر کار می‌ کرده، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیده و در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می‌ داده است. فکور صبور همچنین از سال ۱۳۹۶ که ۳۹ ساله شد بصورت جدی وارد عرصه مدلینگ و تبلیغ محصولات شرکت های و برندهای مختلف لباس شد. او بعنوان فتومدل و مدل آرایشی هم فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش مرجانه گلچین به درگذشت زهره فکور صبور / قضاوت بی‌جا نکنیم

زهره فکور صبور در صفحه شخصی اش ذکر کرده متاهل است و اطلاعات چندانی از همسرش منتشر نشده است.

زهره فکور صبور

باندبازی، گروه‌بازی و رفتارِ‌ اسپانسرگونه تهیه‌کنندگان با بازیگران

 زهره فکورصبور در آخرین گفت‌وگوی خودش به موضوع باندبازی، گروه‌بازی و رفتارِ‌ اسپانسرگونه تهیه‌کنندگان با بازیگران اشاره کرده و حتی گفته: تا جایی این باندبازی‌ها و گروه‌بازی‌ها پیش می‌روند که یک‌سری از من می‌پرسند "شما ایران نبودید و خارج از کشور بودید؟"؛ اما من خارج از کشور نرفتم و ایران هستم.

وی با بیان اینکه "کار نکردن برای امثال من آزاردهنده است"، خاطرنشان کرده: من هیچ‌وقت نگفتم کار نمی‌کنم و همیشه هستم. از سن کم کار بازیگری را شروع کردم و جزو لاینفک وجودم، بازیگری است. من با علاقه و عشق وارد عرصه بازیگری شده‌ام و کار نکردن برای امثال من آزاردهنده است، ولی متأسفانه نمی‌دانم چرا و دنبال این چرایی و دلایل آن هستم؛ واقعاً چرا آن‌قدر پیشنهادها کم شده و عمدتاً هم پیشنهادهایی که می‌شود پیشنهادهای خوبی نیستند.

در ادامه صحبت‌هایش با این عبارت که "رفته رفته فراموش می‌شویم" ابراز ناراحتی کرده و چنین گفته: "هنوز هم در خیابان‌ها مرا می‌بینند یاد کاراکتر «دلنوازان» و «دردسرهای عظیم» می‌افتند و دوست دارم کارهایی چند پله‌ بالاتر انجام دهم، از طرفی دیگر هم بازیگران جدید آمده‌اند و گزیده انتخاب کردن هم باعث شده رفته رفته مرا فراموش کنند، با این اوصاف باز هم دلیل اصلی‌اش برایم روشن نیست."

بیشتر بخوانید:

آخرین صحبتهای زهره فکور صبور قبل از خودکشی + فیلم

او دلیل این اتفاق را در این نکته دانسته که هیچ‌وقت جزو باندی نبوده است. این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ماجرای اسف‌بار باندبازی و گروه‌بازی، گفته: فکر می‌کند آن موقع که زیاد کار می‌کرده آن‌قدر باندبازی نبوده است.

مرجانه گلچین: قضاوت بی‌جا نکنیم

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فوت زهره فکور صبور گفت: زهره بسیار مهربان بود و من هنوز در شوک درگذشت او هستم و نمی‌دانم چه باید بگویم که در این چند سال چه اتفاقی افتاده که این قدر عزیزانمان را از دست دادیم و به‌نوعی زهره فکور صبور تیتر خلاص این ماجرا بود و با سن کم و زیباییش و من آنقدر متاثر هستم که نمی‌توانم به کلام بیاورم.

گلچین با اشاره به شایعاتی درباره خودکشی زهره فکور صبور گفت: بعید می‌دانم که او خودکشی کرده باشد چرا که برای یک دختر جوان و زیبا مطمئنا انگیزه‌های زیادی برای زندگی وجود دارد که نخواهد به مرگ فکر کند و من ترجیح می‌دهم به حاشیه‌ها توجهی نداشته باشم چرا که اصل ماجرا مرا بسیار غمگین می‌کند؛ مسئله مهم این است که او دیگر در میان ما نیست و در این کره خاکی زندگی نمی‌کند.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره خاطراتی که با زهره فکور صبور داشته اظهار کرد: خاطره شیرین من با او به سال گذشته باز می‌گردد، زمانی که ما در یک مجموعه تلویزیونی هم‌بازی بودیم و مدتی را در شمال به سر می‌بردیم، خب در این مدت من او را بسیار می‌دیدم و ساعات زیادی را با یکدیگر می‌گذراندیم و در مورد مسائل گوناگون صحبت می‌کردیم.

وی ادامه داد: زهره دختر بسیار هنرمندی بود و دو شال زمستانی بسیار زیبا برایم بافته است، الان یادگاری‌های او در مقابل چشمانم قرار دارد و بسیار مرا اذیت می‌کند.

زهره فکور صبور

وضعیت بلاتکلیف آخرین سریال زهره فکور صبور

بهرنگ توفیقی کارگردان فیلم بی همگان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره درگذشت زهره فکور صبور اظهار کرد: من صبح امروز هنگامی که بر سر پروژه حاضر شدم و سر صحنه رسیدم خبر درگذشت زهره فکور صبور را از عوامل فیلمبرداری شنیدم و اطلاعی از جزئیالت فوت ایشان ندارم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که درگذشت ایشان همه ما را متاثر کرده است.

توفیقی در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی برای ادامه سریال بی همگان گرفته خواهد شد، گفت: واقعا نمی‌دانم چه می‌توانم بگویم، در حال حاضر این موضوع هیچ اهمیتی ندارد که بر سر فیلم ما چه خواهد آمد؛ آنقدر این واقعه همه را متاثر کرده است که فعلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم.

کارگردان فیلم بی همگان ادامه داد: فعلا در مورد ادامه فیلمبرداری سریال تصمیمی نگرفته‌ایم و ترجیح می‌دهیم کمی زمان بگذرد.

بیشتر خوانید:

وضعیت بلاتکلیف آخرین سریال زهره فکور صبور / کارگردان بی‌همگان: ترجیح می‌دهیم کمی زمان بگذرد

بر اساس این گزارش؛ حدود ساعت ۲۱ شب سه‌شنبه (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به‌سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به‌روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده است که به‌سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف ۱۰۰ عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

زهره فکور صبور

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

دکتر مهدی فروزش؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نیز با اشاره به احراز هویت جسد "زهره فکور صبور" توسط پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضائی اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح دیروز مورد کالبدگشایی و معاینه تخصصی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی خواهد بود و در روزهای آتی به مقام قضائی اعلام می‌شود.

به گفته فروزش، پیکر مرحومه فکور صبور، قبل از ظهر دیروز بعداز معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

زهره فکور صبور امروز به خاک سپرده می‌شود

براساس این خبر، مراسم تشیع و تدفین مرحومه زهره فکور صبور، ساعت ۱۰ صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =