احیای نقش نظارتی دولت بر خودروسازان در بازدید رئیس جمهور از ایران خودرو

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید رییس جمهور از مجموعه ایران خودرو گام مهمی برای احیای نقش نظارتی دولت در مجموعه‌های خودروسازی و در راستای احیای حقوق عامه است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ جعفر قادری با بیان اینکه در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان تذکری به وزرای صمت و اقتصاد داشتند که خواستار واگذاری سریع سهام دولت در شرکت‌های خودروسازی شدند، اظهار کرد: تا زمانی که دولت سهام خود را در این شرکت‌ها را واگذار نکرده و نقش نظارتی را بازی نکند این مشکلات حل نخواهند شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بازدید رییس جمهور از مجموعه ایران خودرو را گام مهمی برای احیای نقش نظارتی دولت در مجموعه‌های خودروسازی را در راستای احیای حقوق عامه خواند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با ارائه مجوز برای واردات خودرو موجب خواهد شد که قیمت خودرو در بازار کاهش یابد و علت این کاهش قیمت نیز رقابتی شدن این صنعت است.

وی اضافه کرد: وجود رقبای مختلف برای صنعت خودروسازی کشور نیز مناسب ارزیابی می‌شود از این جهت که وجود رقبا در صنعت خودرو موجب می‌شود تولیدکنندگان داخلی نسبت به افزایش تولید در کنار افزایش تکنولوژی و کیفیت اقدام کنند از این رو که می‌توان این امید را داشت که با افزایش تولیدات کارخانه‌های خودروسازی داخلی شاهد توسعه و رقابت تولیدات ایرانی و خودروهای وارداتی باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1131944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =