آبراموویچ می‌خواهد از شر چلسی خلاص شود

میلیاردر سرشناس سوئیسی اعلام کرد که مالک روس باشگاه چلسی با وی در مورد واگذاری مالکیت این باشگاه صحبت کرده و به او این فرصت را داده تا پیشنهاد خود را برای خرید آبی‌های لندن ارائه دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هانسیورگ ویس که ساکن آمریکا بوده و ثروتی معادل ۴.۳۶ میلیارد پوند دارد، تایید کرد که «رومن آبراموویچ» با او وارد مذاکره شده است.

نشریه تلگراف اسپورت روز سه‌شنبه اعلام کرد که به دلیل حمله روسیه به اوکراین و مشکلات پیش‌آمده برای آبراموویچ به عنوان مالک باشگاه چلسی، مرد روس در هفته جاری پیشنهادهای خرید چلسی را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، آبراموویچ از حضور در خاک انگلیس نیز منع شده است.

نشریات انگلیس همچنین اعلام کرده‌اند که آبراموویچ برای دریافت پیشنهادات از ۲۸ فوریه به مدت یک هفته آمادگی داشته و به باور او دست کم یکی از خریداران پیشنهاد رسمی خود را ارائه خواهد داد.

ویس در گفت‌وگو با نشریه بلیک سوئیس گفت: او هم مثل تمام آلیگارش‌ها وحشت‌زده است. آبراموویچ در تلاش است تا تمام ویلاهای خود را در انگلیس بفروشد. او همچنین می‌خواهد هر چه زودتر از شر چلسی خلاص شود. من و سه نفر دیگر روز سه‌شنبه پیشنهادی از سوی آبراموویچ دریافت‌ کردیم. حالا باید چهار یا پنج روز صبر کنم. رقم پیشنهادی فعلی آبراموویچ خیلی بالا است. می‌دانید، چلسی دو میلیارد پوند به او بدهکار است. تا امروز رقم دقیق فروش باشگاه مشخص نشده است. البته آغاز کار در چلسی با طور شراکتی نیز دور از انتظار نیست. اما ابتدا باید شرایط کلی و عمومی را بررسی کنم. با این حال، از یک چیز اطمینان دارم و آن هم این است که به تنهایی چنین کاری نخواهم کرد.

در گذشته نیز تجاری همچون «سر جیم رچکلیف» رییس اینیوس، شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی، برای خریداری این باشگاه اقدام کرده‌اند.

مالک روس چلسی پس از حمله روسیه به اوکراین و موضع‌گیری محافل و نهادهای بین‌المللی ورزشی علیه مسکو، اعلام کرد که اختیار این باشگاه را به نهاد متولیان بنیاد چلسی، که نهادی خیریه است، واگذار می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1131945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =