جذب دانشجوی رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه‌های تیپ یک/ارتقاء کیفی پرسنل اورژانس در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه برای رفع کمبود نیروی انسانی اورژانس اقدامات مناسبی انجام شده است، گفت: برای اولین بار به دستور مقام عالی وزارت، دانشگاه های تیپ یک برای کنکور امسال دانشجوی رشته فوریت‌های پزشکی جذب می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر میعادفر در خصوص کمبود نیروی انسانی این سازمان و برنامه ریزی هایی که در این خصوص صورت گرفته است اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور در خصوص نیروی انسانی کمبوداتی دارد اما کار های خوبی نیز در این خصوص انجام شده است. 

وی با اشاره به تصمیمات جدید گرفته شده در راستای افزایش نیروی انسانی متخصص در سازمان اورژانس کشور ادامه داد: برای اولین بار به دستور مقام عالی وزارت، دانشگاه های تیپ یک برای کنکور امسال دانشجوی رشته فوریت های پزشکی جذب می کنند که این دانشگاه ها از جمله دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، ایران و.. هستند. 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه این تصمیم باعث می شود که افراد باهوش تری وارد رشته فوریت های پزشکی شوند گفت: به واسطه اینکه نمره علمی دانشگاه تهران نیازمند رتبه پایینی است، این اتفاق محقق می شود. 

وی درباره آموزش نیروی انسانی این سازمان و برنامه های آموزشی پیش رو برای ارتقاء نیروی انسانی اظهار کرد: در خصوص آموزش نیروی انسانی نیز در حال تلاش هستیم و سال آینده برنامه داریم که شاهد ارتقاء کیفی پرسنل باشیم. 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1132050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =