ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس تهران با چاقو و قمه

سرپرست مرکز اورژانس تهران، از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یحیی صالح طبری از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس تهران خبر داد و گفت: حوالی ساعت یک بامداد، گزارشی مبنی بر حال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تکنسین‌های اورژانس تهران به محل حادثه در خیابان عجب گل حوالی میدان خراسان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: بعد از خدمت رسانی در منزل بیمار زمانی که نیروهای اورژانس قصد بازگشت را داشتند، ناگهان در خیابان با حدود ۱۰ نفر از اهالی محل که در حالت طبیعی نبودند و با سوالاتی که جز حریم شخصی بیمار محسوب می‌شود، مواجه شدند.

وی اظهار کرد: همکاران ما جهت حفظ حریم شخصی بیمار از ارائه پاسخ به این افراد اجتناب می‌کنند که همین امر در نهایت منجر به حمله این افراد با مشت و لگد، قمه و چاقو به پرسنل خدوم اورژانس می‌شود.

صالح طبری افزود: قبل از حضور عوامل انتظامی در محل این افراد بعد از آسیب جدی به صورت و دست نیروهای اورژانس از محل متواری شدند. سرپرست مرکز اورژانس تهران گفت: هم اکنون تکنسین‌های حادثه دیده تحت مراقبت پزشکی هستند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این افراد است. وی در پایان تاکید کرد: در مواجه با اینگونه رفتارها که بارها در گذشته شاهد تکرار آن بوده‌ایم توقع برخورد سریع و جدی مقامات قضائی و انتظامی با این افراد را داریم.

منبع: مهر

کد خبر: 1132075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =