ماجرای تجارت دختر برای سلبریتی‌ها چیست؟

گرداننده پر حاشیه این تلویزیون اینترنتی مساله دار در محفلی نیمه خصوصی با صراحت اعلام کرده که مورد حمایت دستگاه امنیتی کشور بوده و در صورتی که تحت فشار قرار بگیرد ظرف ۴۸ ساعت به استانبول رفته و از آنجا راهی لندن خواهد شد!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پس از درگذشت ناگهانی مرحومه زهره فکور صبور که به گفته منابع مطلع بوسیله مصرف قرص آرام بخش اقدام به خودکشی کرده بود متاسفانه فضای مجازی دستخوش واکنش های مختلفی قرار گرفت.

برخی از بازیگران و سلبریتی ها از مشکلات شخصی مرحومه سخن به میان آوردند و برخی از پیج های پر فالوور نیز برای انحراف افکار عمومی این واقعه را به افشاگری های یک خبرنگار خارج نشین مرتبط دانستند.

ردیابی چگونگی ری اکشن های صورت گرفته و نوع ادبیات این افراد به خوبی نشان می دهد که طیف خاصی از افرادی که مورد افشاگری این خبرنگار خارج نشین بوده و در واقع پیش از این از چهره واقعی آنها پرده برداری شده و یا قرار است به زودی این اتفاق رقم بخورد، در اتحادی استراتژیک نگاه افکار عمومی و فالوور های خود را به سمت خارج معطوف کردند.

به عنوان مثال در این میان یک دندانپزشک مساله دار که اخیرا با یک چهره مشکوک دیگر پیوند خورده است از جمله افرادی است که بجای رسیدگی به امور پزشکی خود مشغول فضای مجازی و اینستاگرام بازی شده است.

در این میام شبهه ای که ایجاد شده مربوط است به این موضوع که "ح - ف" گرداننده یک تلویزیون اینترنتی به همراه خواهرش اطلاعات سلبریتی ها را به خارج از کشور منتقل می کنند.

این تلویزیون اینترنتی در قالب مصاحبه های پروژه ای از سلبریتی ها مبالغ هنگفتی دریافت کرده و حواشی آنها را با تنظیم مصاحبه های ویدئویی و سوالات سفارشی ماستمالی می کند.

به عنوان نمونه دعوت از یاسین رامین همسر مهناز افشار و سوال در مورد ماجرای شیرخشک فاسد و یا مصاحبه با سجاد غریبی و پرسش از اتفاقات مسابقه وی با مارتین از جمله اقداماتی است که این تلویزیون کاسب ترتیب داده است.

متاسفانه گردانندگان این شبکه مجازی در بین اهالی رسانه اینطور وانمود کرده اند که ارتباط تنگاتنگی با نهادهای امنیتی داشته و با حمایت آنها در بین سلبریتی ها تردد کرده و اطلاعات آنها را تخلیه می کنند.

تجارت دختر برای سلبریتی ها بواسطه فعالیت خواهر خبرنگار این شبکه که در یک آرایشگاه زنانه مشغول به فعالیت است از جمله اقداماتی است که در پشت پرده توسط این افراد صورت می گیرد .

جالب اینجاست که گرداننده پر حاشیه این تلویزیون اینترنتی مساله دار در محفلی نیمه خصوصی با صراحت اعلام کرده که مورد حمایت دستگاه امنیتی کشور بوده و در صورتی که تحت فشار قرار بگیرد ظرف ۴۸ ساعت به استانبول رفته و از آنجا راهی لندن خواهد شد!

ماجرای انتقال اخبار بازیگران و ورزشکاران به خارج از کشور و همچنین مراودات مالی این شبکه مشکوک از جمله مسائلی است که دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کشور هر چه سریعتر باید به آن ورود کنند.

گفتنی است برخی از هنرمندان به دلیل اقدام اخاذی گردانندگان این شبکه اینترنتی از مدیران آن شکایت کرده اند.

منبع: صراط نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1132154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =