آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند گفت: تعداد کل شرکت کنندگان ۲ هزار و ۸۱۹ بود که شامل هزار و ۱۹۹ نفر پزشکی، ۱۱۶ نفر بورد و هزار و ۵۰۴ نفر پیش درمانگاهی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون‌های جامع علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور،  گفت: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج شنبه ۱۲ اسفند و جمعه ۱۳ اسفنددر دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.

وی ادامه داد: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شامل آزمون علوم پایه در ۱۰ حوزه، آزمون پیش کارورزی در ۱۱ حوزه، آزمون دندانپزشکی در ۵ حوزه، آزمون داروسازی در ۳ حوزه، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی در ۱۱ حوزه و بورد دامپزشکی (واحد علوم و تحقیقات) در نوبت‌های صبح و عصر برگزار شد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی  در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند اظهار کرد: تعداد کل شرکت کنندگان ۲ هزار و ۸۱۹ بود که شامل هزار و ۱۹۹ نفر پزشکی، ۱۱۶ نفر بورد و هزار و ۵۰۴ نفر پیش درمانگاهی است.

لازم به ذکر است، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تمام عوامل برگزار کننده آزمون در مرکز و واحدهای دانشگاهی قدردانی کرد. همچنین طباطبایی و مدیران مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در زمان برگزای آزمون‌ها در بعضی از حوزه‌ها حضور یافته و کیفیت برگزاری آزمون را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1132159

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =