تسهیلات ویژه برای کارورزان در دوره‌های قرمز کرونایی لحاظ شود

شوراهای صنفی ۲۹ دانشکده پزشکی کشور در نامه‌ای به معاون آموزشی وزارت بهداشت، بر ضرورت در نظر گرفتن مجدد تسهیلات و امتیازات ویژه برای کارورزان در دوره‌های قرمز کرونایی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شوراهای صنفی ۲۹ دانشکده پزشکی کشور نامه ای به ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، بر ضرورت در نظر گرفتن مجدد تسهیلات و امتیازات ویژه برای کارورزان در دوره‌های قرمز کرونایی تاکید کردند.

ابتدایی این نامه آمده است: با توجه به حضور مستمر و همیشگی دانشجویان اینترنت پزشکی در بیمارستانها در سخت‌ترین شرایط پر اونایین و خدمت به مردم عزیزمان با توجه به تعطیلی و برگزاری مجازی کلاسهای دانشجویان سایر مقاطع و رشته ها در دوره های قرمز کرونایی به علت نیاز مبرم به آنها در بیمارستانها متاسفانه هیچ گونه حقوق و تسهیلات ویژه‌ای در باره‌ خدمت این مدافعان سلامت در وضعیت حاد کرونایی برای آنان در نظر گرفته نشده است.

در ادامه این نامه آمده: خواهشمند است با توجه به مراجعات بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای آموزشی و تلاش بی وقفه این مدافعان دانشجویی سلامت در کنار سایر مجاهدانه کادر درمان تسهیلات تشویقی ویژه ‌ای همانند تسهیلات مندرج در نامه بیست و پنجم اسفند ماه ۹۸ برای کارورزان مشغول به فعالیت در دوره‌های قرمز کرونایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132211

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =