دستگیری عاملان شهادت سرگرد پوریا نظری

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شهادت سرگرد "پوریا نظری" مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه در استان های کرمانشاه و البرز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه (13 اسفند)، در حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با لطف و عنایت پروردگار و پیگیری و اقدامات مجاهدانه کاراگاهان پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی استان و انجام کارهای اطلاعاتی و اشراف بالا مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور این اشرار در مخفیگاه‌های خود، طی عملیات‌های جداگانه یکی از آن‌ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از 24 ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز (یکشنبه) در کمتر از 48 ساعت در شهر فردیس کرج پس از وقوع این جنایت دستگیر کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت این مأمور جان برکف نقش داشته اند، ادامه دارد و اخبار تکمیلی نیز متعاقباً به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و استان‌های تهران و البرز با پلیس کرمانشاه همکاری داشتند که جای تقدیر و قدردانی ویژه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      روحش شاد باید با عوامل برخورد قاطع بشه