باندبازی در صدا و سیما عامل کم‌کاری بازیگران / تلویزیون قدرت انتخاب را از مخاطب گرفته

بازیگر سریال خط قرمز گفت: مخاطب آنچه را که دلش می‌خواهد در تلویزیون نمی‌بیند؛ شما به عنوان یک انسان حق انتخاب دارید و دوست دارید برنامه‌ای را به اتفاق خانواده تماشا کنید که از آن لذت می‌برید اما متاسفانه در حال حاضر قدرت انتخاب از مردم گرفته شده است.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: درحال حاضر مشغول بازی در سریالی به نام شب آخر هستم که ویژه ماه محرم است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این روزها کم‌کار شده‌اید، گفت: بهتر است جواب این سوال را از مسئولین صدا و سیما بپرسید البته باید بگویم بخشی از این کم‌کاری به دلیل کارهایی است که پیشنهاد می‌شود، متاسفانه فیلمنامه‌های پیشنهادی چندان دلچسب نیستند.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما آینه واقعیت‌های جامعه نیست / دوگانگی عامل بیزاری مردم از تلویزیون

عبدلی ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم که تلویزیون تنها با ۴ کارگردان، ۴ تهیه کننده و ۱۶ بازیگر کلیه سریال‌های خود را می‌سازد و اگر نگاهی به کلیه سریال‌های تلویزیون بیندازید مشاهده می‌کنید که کارگردان‌ها از قبل مشخص هستند و تنها یک عده خاصی مشغول به فعالیتند و حتی همه اسم‌ها از پیش تعیین شده‌اند و تنها ۴ تهیه‌کننده فیلمسازی در تلویزیون را در اختیار گرفته‌اند.

بازیگر سریال خط قرمز درباره اینکه آیا شما هم به باندبازی و نقش فروشی در فیلم‌ها معتقد هستید گفت: من ترجیح می‌دهم از این کلمات استفاده نکنم، اما همین مسئله در کلام من کاملا هویداست وقتی شما تنها نام ۴ نفر را در تلویزیون می‌بینید این معنی‌اش همان باندبازی است و مشخص است که سایرین یا اجازه کار ندارند و یا اینکه وارد بازی نشده‌اند.

عبدلی در ادامه دلیل بی‌توجهی مردم به تلویزیون را صدا و سیما دانست و گفت: متاسفانه این سازمان به‌گونه‌ای عمل می‌کند که باعث شده مردم نسبت به برنامه‌های تلویزیونی علاقه‌ای نشان ندهند.

وی در پایان تاکید کرد: مخاطب آنچه را که دلش می‌خواهد در تلویزیون نمی‌بیند؛ شما به عنوان یک انسان حق انتخاب دارید و دوست دارید برنامه‌ای را به اتفاق خانواده تماشا کنید که از آن لذت می‌برید اما متاسفانه در حال حاضر قدرت انتخاب از مردم گرفته شده است و سوژه یا بازیگر مورد علاقه خود را دیگر در تلویزیون نمی‌بینند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =