دانشگاه آزاد اسلامی فناوری، اشتغال ‌و توسعه فکری را دنبال می‌کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی ‌فناوری، اشتغال ‌ و توسعه فکری را دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز ۱۶ اسفند با حضور محمد مهدی طهرانچی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به شکل مجازی برگزار شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: در زیارت نامه معصومین به کرات از رشادت‌های حضرت ابوالفضل یاد شده‌است.

وی افزود: در وضعیت کنونی دشمن به دنبال ناامیدی جوانان است اما ما می خواهیم تاکید کنیم ایران کشور امید است. بنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه گام دومی به کارگیری علم، پژوهش، اخلاق و محورهای آن در قالب پرورش فضای انقلابی، کارآمدی تحصیلی، حل مساله، سبک زندگی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

طهرانچی گفت: در رویداد گام دوم‌، فناوری، اشتغال ‌و توسعه فکری را دنبال می کنیم. دانشگاه حل مساله به معضل‌های اجتماعی و اقتصادی توجه می‌کند. باید دانست مساله جمعیت در گام نخست فرهنگی است؛ نه اقتصادی.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: سند آمایش اجتماعی در حال تدوین است و به دنبال ایجاد هسته فکری در استان‌ها هستیم؛ برای مثال شهرستان زرند از مناطق پر آسیب کرمان است .
طهرانچی ادامه داد: از ۱۳رجب تا نیمه شعبان اولین جشنواره هنر در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. همچنین جشنواره امامت و مهدویت و تقریب نیز برگزار شده‌است که تاکنون در جشنواره امامت و مهدویت بیش از چند صد رویداد برای دانشجویان،اساتید و ... برگزار شده‌است.

طهرانچی گفت: در ماه های اخیر حدود ۱۷رئیس استان تغییر کرده‌است و روسای جدید هم از داخل دانشگاه انتخاب شده‌اند و از این بابت گه مدیران و روسای جدید، از نیروهای انقلابی و داخل دانشگاه منصوب شده‌اند، خوشحال هستیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1132517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =