پیروزی مقتدرانه امیر سرخوش مقابل نماینده آمریکا

ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد نماینده ایالات متحده آمریکا را شکست دهد و مقتدرانه صعود خود به مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان را مسجل کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر انفرادی قهرمانی جهان به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است و امیر سرخوش کاپیتان اسنوکر کشورمان در یک بازی درخشان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ نماینده آمریکارا شکست دهد و صعود خود به مرحله حذفی مسابقات را مسجل نماید.

سرخوش روز گذشته نیز موفق شد منصور العبیدلی نماینده کشور میزبان را با نتیجه مشابه ۴ بر ۰ شکست دهد.

تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی کیا برای حضور در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان با هدایت کامران شهلا در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

سیاوش مزینی دیگر نماینده خوب کشورمان در این مسابقات موفق شد تا در نخستین روز بازی ها منصور البینالی دیگر نماینده قطر در این مسابقات را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دهد و عصر امروز نیز حریف اسپانیایی را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرد.

علی روشنی کیا نیز با دو شکست در برابر نمایندگان هند و قطر امکان صعود از گروه را از دست داد و فردا صبح در آخرین بازی خود در مقابل حریفی از کشور میانمار به میدان خواهد رفت.

رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان و آسیا ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ماه به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود.

کد خبر: 1132663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =