آمریکا در خلق درگیری میان روسیه و اوکراین نقشی بی بدیل داشت

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اوکراین به دیوار پوشالی قول‌های آمریکایی‌های عهدشکن تکیه کرد در حقیقت دنیا شخصیت عهدشکنی آمریکایی‌ها را شناخته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سیاوش مشیری با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، گفت: قدرت نظامی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، عاریه‌ای و وابسته به استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا بود، طلوع خورشید انقلاب، یخ وابستگی را از پیکر صنعت دفاعی کشور ذوب کرد. 

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز آقای منطقه و غرب آسیا هستند

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و اقتدار در ابعاد مختلف به ویژه حوزه‌های دفاعی و امنیتی را برای کشور و ملت عزیز ایران به ارمغان آورد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز آقای منطقه و غرب آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: 

ایران از اتباع خود در اوکراین خواست برای شرایط اضطراری آماده باشند

نیروی هوایی ارتش در خط مقدم دفاع از انقلاب

مشیری با تأکید بر اینکه نیروی هوایی ارتش در خط مقدم دفاع از انقلاب در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی مجاحدت می‌کند، تصریح کرد: افتخار بزرگ نیروی هوایی ارتش، یوم الله ۱۹ بهمن در

تاریخ انقلاب و سند ولایت‌مداری این نیرو است.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس تکیه‌گاه و پشتیبان محکمی برای نیروهای مسلح بود، اضافه کرد: این نیرو عملکرد درخشانی در دوران دفاع مقدس بر جا گذاشت.

نهضت قطعه‌سازی، دستاورد مهم صنعت دفاعی از اعماق راهبرد ما می‌توانیم است

مشیری با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح به ویژه ارتش مخصوصاً نیروی هوایی بروی ریل راهبرد «ما می‌توانیم»، گردنه‌های خطرناک تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا را پشت سر گذاشته است، نهضت قطعه‌سازی را دستاورد مهم از اعماق راهبرد ما می‌توانیم برشمرد و با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور در حوزه قطعه‌سازی قله‌های پیشرفت و فناوری را فتح کرده است، افزود: این دستاورد بسیار مهم و استراتژیک سندی از دور زدن تحریم‌هاست.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تحولات جهان و درگیری‌های روسیه و اوکراین، برنقش بی بدیل آمریکایی‌ها در خلق این درگیری تأکید و با بیان اینکه اوکراین به دیوار پوشالی قول‌های آمریکایی‌های عهدشکن تکیه کرد، اظهار داشت: دنیا شخصیت عهدشکنی آمریکایی‌ها را شناخته است.

انتهای پیام/

منبع: میزان

کد خبر: 1132697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =