عاملان ضرب و جرح عوامل امدادی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان ضرب و جرح عوامل اورژانس پس از درگیری در محله غیاثی خبر داد و گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز گذشته خبری مبنی بر درگیری ۴ جوان با عوامل اورژانس در محله غیاثی دریافت و مأموران عملیات کلانتری این محله سریعاً در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران در محل مشخص شد که ضاربان با مصدوم کردن عوامل امدادی محل را ترک کرده اند افزود: در بررسی پلیسی مشخص شد، کارکنان اورژانس پس از تماس شهروندی جهت مداوای خانمی به درب منزل وی مراجعه که با تخریب درب ساختمان و شرایط نا مساعد جسمانی بیمار مواجه شده اند و که ضاربان پس از مزاحمت به عوامل امدادی آنان را مجروح و گریخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: در تحقیقات و اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان در ۴ نقطه مختلف، شناسایی و در چند عملیات منسجم پلیسی متهمان دستگیر و در کلانتری به بزه انتسابی معترف شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد: علت درگیری و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =