روسیه و چین به آمریکا بدبین شده‌اند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خباثت‌های آمریکا در توافقات هسته ای، همه و از جمله روسیه و چین را هم به این کشور بدبین کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: بدعهدی و خباثت‌های آمریکا در ماجرای برجام، همه و از جمله روسیه و چین را هم به این کشور بدبین کرده و امروز این دو کشور هم از آمریکا برای اجرای تعهداتش تضمین می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: گرفتن تضمین هم مانع بدعهدی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای نیست 

وی افزود: آمریکا دارای یک خوی استکباری است که خطرها و آسیب‌هایش نه تنها متوجه مخالفان بلکه متوجه دوستان این کشور هم می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکا در ماجرای اوکراین نشان داد که حتی اگر به دوستان و همراهانش هم قول کمک بدهد، در موقع خطر و اضطرار پشت آن کشور را خالی می‌کند و هیچ اعتمادی نباید به این کشور داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند هزینه مقاومت در برابر آمریکا کمتر از هزینه سازش است؛ چراکه اگر یک کشور هزینه مقاومت را پرداخت نکند، اما یک کشور سازشکار با آمریکا دو برابر این هزینه را پرداخت می‌کند.

وی در پایان گفت: یک کشور سازشکار با آمریکا ابتدا تمام مولفه‌های قدرت خود برای جذب رضایت استکبار تعطیل می‌کند و بعد باید رفتارهای تحقیرآمیز آمریکا را تحمل کند، در نتیجه به وضوح مشخص است که هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است.

انتهای پیام/‌

منبع: فارس 

کد خبر: 1132812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =