فلاحت‌زاده: قلعه‌نویی جوانی‌اش را برای استقلال گذاشته است/ تیم در این فصل امتیازگیری خوبی داشت

پیشکسوت استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی برای استقلال خیلی خدمت کرده و افتخار آورده است؛ جوانی‌اش را برای این تیم گذاشته و در سمت مقابل فرهاد مجیدی هم همینطور است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد فلاحت‌زاده درباره برتری استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: «بازی خوب و جانداری را شاهد بودیم اما حاشیه بازی بیشتر از متن بازی بود، حاشیه‌ای که زیاد زیبنده نام استقلال نبود. امیر قلعه‌نویی برای استقلال خیلی خدمت کرده و افتخار آورده است؛ جوانی‌اش را برای این تیم گذاشته و در سمت مقابل فرهاد مجیدی هم همینطور است. ولی در هر صورت فوتبال هزار و یک داستان دارد و بازی به نفع استقلال تمام شد تا به هر صورت روند برد را ادامه دهند تا گام به گام به سمت جام حرکت کنند.»

بیشتر بخوانید: همدانی: استقلال همچنان در تیمش ضعف‌هایی دارد/ کادر فنی گل‌ گهر با تجربه‌ است

وی در ادامه درباره ایجاد اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس و احتمال ایجاد غرور در بازیکنان مبنی بر تمام شدن کار قهرمانی گفت: «اصلا نباید فکر کرد کار تمام شده است، فوتبال تا لحظه آخر چیزی را مشخص نمی‌کند. سال‌های قبل یادمان هست چه اتفاق‌هایی افتاده است، دوره اول لیگ برتر استقلال درحالی که فکر می‌کردیم قهرمان شده در بازی آخر در انزلی باخت و جام را داد و یا همین چند سال پیش که اتفاقات بازی تراکتور و نفت افتاد تا جام به سپاهان برسد. شش امتیاز تکیه‌گاه خوبی نیست و با دو بازی قابل از دست رفتن است، به خصوص اینکه یک بازی هم با خود پرسپولیس است و باید خیلی دقت کنند. با این 6 امتیاز نباید مغرور شد، چند بازی استقلال برد داشت اما دیدیم که جلوی نساجی امتیاز داد. بچه‌ها باید خیلی باهوش باشند و با این تفکر وارد زمین شوند که دو گل عقب افتاده‌اند.»

پیشکسوت استقلال درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: «اگر فرهاد مجیدی با همین برنامه ادامه دهد که اول هدفش گل نخوردن باشد و سپس دنبال گل زدن باشد می‌توان امیدوار بود. ما در این فصل دنبال امتیاز گرفتن بودیم و فوتبال زیبا نمی‌خواستیم اما امسال تیم دنبال امتیاز رفت. ولی این فصل تیم روند امتیازگیری خوبی داشته و همه راضی هستند تیم خوب بازی نکند اما 3 امتیاز را بگیرد. سه امتیاز مهم‌تر از زیبا بازی کردن است.»

فلاحت‌زاده در پایان درباره بازی با صنعت نفت در هفته بیست و دوم لیگ برتر که قرار است عصر جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت: « تیم‌های علیرضا منصوریان را نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چطور بازی می‌کنند. بعضی اوقات در عین ناباوری یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرند همینطور که دیدیم پرسپولیس را شکست دادند ولی در مقابل بازی‌های ساده را از دست می‌دهند. در هر صورت بازی راحتی برای تیم فرهاد مجیدی نخواهد بود و باید برای قهرمانی از این بازی دست پر خارج شوند و نباید حریف را دست کم بگیرند.»

انتهای پیام/ 

منبع: پانا 

کد خبر: 1132866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =